Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bundy: Om dere hadde hatt et snev av omtanke for andre som ikke har det så godt, samt et snev med samvittighet, hadde dere selv tenkt det. Omtanke har jeg, sammvitighet har jeg. Men bryr jeg meg? Nei.. Jeg kjenner ikke de folka. Er en venn i trøbbel, trenger penger osv. Så hjelper jeg gjerne. NOK OT nå. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 *opprette ny tråd i politikk og samfunn om OD* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Åja! Dumme meg glemte jo at det var et krav at de man hjelper er nære kjente, eller aller helst familie. Selvfølgelig kjenner du ikke en skokk med unger fra Brasil, men betyr det liksom at man ikke skal gidde å hjelpe av den grunn? Edit: *Følge etter Eirikeb* Endret 15. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 @Mongo: Så ikke pålegg meg å respektere andre som jeg ikke har respekt for. Vel vel, ha det fint i din lille boble. Edit: Eirikeb Javel. Gir du penger til de fattige landene utenom OD? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Videre OT kan tas i en ny tråd i Politikk og samfunn. Sette strek for OT: --------------------------------------------------- Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Etter å ha vert med på OD i en del år. Tre faktisk. Så sier jeg i år ellers takk. Greit nok at OD er et geinailt påfunn da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gir du penger til de fattige landene utenom OD? Familien gjør dette ja, begge leirer (siden folka er skilt.) Og ja, jeg er med og bidrar der. Type SOS Barnebyer ol. Uansett, om jeg ikke hadde gjort dette, hadde jeg likevel vært mer enn villig til å bidra med OD - mens andre er ufattelige motvillige mot et lite offer som tar noen timer av din/deres tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå