Frohman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Operasjon Dagsverk... En gammel tradisjon på ungdoms-trinnene. I år skal vi samle inn penger mot menneske-handelen i Brasil, der de selger barn til Sex-Industrien. Som vanlig så må man jobbe for pengene. Jeg og M.F. har skaffet oss jobb på Elkjøp Namsos. Hva skal du jobbe som? Larz Ps: Hvis samtlige medlemmer gir utrykk for at deres skole ikke deltar på denne fantastiske begivenheten, kan dere stenge tråden, men hvis mange sier at de deltar, kan moderatorne hvile på sine laurbær. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror skolen vår skal delta, hva jeg skal gjøre aner jeg absolutt ikke. Blir vel heldags jobbing, og deler av lønna til OD Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hvor kommer du fra, hvilket fylke? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vi skal ikke, har faktisk ikke hørt om noe slikt før. Kommer fra nord-rogaland Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg vet at hele (?) Nord-Trøndelag skal i vei, men... Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror vi skal ha det ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tenkte å jobbe på shell eller en kiosk... hvis ikke jeg får det så blir det vel å jobbe til pappa eller noe.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvor kommer du fra, hvilket fylke? Buskerud, Røyken VGS Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har ikke hørt noe om det enda.. Men nå er det alltid sånn at vi får beskjed om sånt (og alt mulig ellers) dagen før det virkelig er Og det er fakta Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vi skal oxo ha det. Vet ike hvor jeg skal jobbe enda da. får se om jeg får ordnet noe greier et eller annet sted. Ikek noe stress Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Parkeringsvakt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Blir sikkert å ta den årlige rundvasken på Esso det...de vasker jo aldri ellers Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Off, det er OD i år også? Vi har ikke hørt noe om dette på skolen vår enda, men det kommer sikkert Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror ikke at fredrikstad skal ha OD. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vi skal ha OD vi og. Har ikke tenkt til å jobbe eller gi 300kr til skolen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 OD er ett meget positivt tiltak,norsk ungdomm har bare godt av å jobbe litt,og dermed støtte barn og unge som har det mye værre enn oss. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 når går ikke jeg på skole lengre, men OD er noe forbanna dritt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nei,så lenge ingen tvinger deg til å delta,så syns jeg det er ett fint prosjekt. Men,viktig å understreke at det skal være frivillig Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) når går ikke jeg på skole lengre, men OD er noe forbanna dritt. Helt enig! Husker siste gang jeg var med på OD. Da var vi et gjeng i klassen som nektet å jobbe. Vi fikk sitte på skolen og chille en hel dag. Vi skulle egentlig skrive en stil om det landet som var satt på dagsordenen, men det ble aldri noe stil. Dessuten var det ingen som brydde seg om hvor mange ganger vi var på Prix eller om hvor mye vi pratet. En av de bedre dagene i skolens historie. Edit: På skolen der jeg gikk var vi pålagt. Det var kun en helvettes motstand som førte til at noen slapp. Endret 15. september 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 slasker vel meg bare gjennom hele saken og tigger penger fra mamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå