crott_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg sølte et glass vann på tastaturet på min Dell 500M. Det har tørket i 3 dager nå, og PC'en fungerer fint, bortsett fra Alt-knappen. Den er konstant trykket inn. Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette. Har tenkt på å deaktivere Alt-knappen, men finner ingen funksjon for dette i Win... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 sprett av knappen, og lirk ut den mekanismen som sitter fast. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kan være vann som gir kontakt der. Skaff deg et nytt tastatur i så måte. Var jeg deg ville jeg skrudd ut tastaturet og sjekket at alt var ordentlig tørt. Lenke til kommentar
crott_ Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har allerede tatt av knappen og prøvd å tørke under, men fungerer ikke, må nok bli et nytt tastatur..... 700,- og 2 måneders leveringstid.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Så dyrt og så lang leveringstid.... Fikk nettopp et tastatur fra Del på dagen til samme maskin på Garanti fra Dell da det ikke virka lengre. Men de kan da umulig bruke to måneder? Endret 14. september 2005 av sesteen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Skaff et USB tastatur Eller er det innebygde tastaturet påkrevd på noen måte? Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skaff et USB tastatur Eller er det innebygde tastaturet påkrevd på noen måte? når man har bærbar vil man sikkert helst slippe å være avhengig av en grisestor usb enhet for å skrive. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skaff et USB tastatur Eller er det innebygde tastaturet påkrevd på noen måte? når man har bærbar vil man sikkert helst slippe å være avhengig av en grisestor usb enhet for å skrive. I mellomtiden da vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå