Pepsi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har Dell X1 tv-ut mulighet?? Lenke til kommentar
ohn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har Dell X1 tv-ut mulighet?? Nei, men du kan få kjøpt overgang som kobles til VGA-utgangen. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har Dell X1 tv-ut mulighet?? Nei, men du kan få kjøpt overgang som kobles til VGA-utgangen. Ok, er det en dyr fornøyelse?? Lenke til kommentar
ohn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har Dell X1 tv-ut mulighet?? Nei, men du kan få kjøpt overgang som kobles til VGA-utgangen. Ok, er det en dyr fornøyelse?? Et alternativ til 495,-: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=103667 Godt mulig det finnes billigere alternativer. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har selv den Trust TeleViewer-saken til 500kr, og den fungerer veldig bra. Litt dyr ja, men du får med en god del kabler og sånt, så prisen er vel sånn sett fair. Slenger du på en hundrelapp eller to tror jeg du kan få en med fjernkontroll også, men har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 nei svarte! har ikkje Dell'n Tv ut... (sitter med x1 nå) Eg meinte bestemt at den hadde det, men ser nå at den ikkje har. Jaja, har jo ingen tv heller! Tv ut standarden er vel snart døende... nyere tver har jo VGA eller DVI inn... også er jo ein søt prosjektor ikkje og forakte! Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har en plasma skjerm med mange muligheter, kanskje jeg ikke trenger enn så "omformer" sak...... siden X1 har VGA uttak mener jeg.... -eller er jeg helt på jordet her?? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 X1 har VGA-kontakt som eneste "ut"-mulighet. Hvis TV-en din har egen inngang for VGA-kabel (eller DVI-kontakt + en vanlig omformer) , så trenger du ikke den Trust-saken nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå