rierik Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei sann! Jeg har litt problemer med og overføre musikkfiler til min samsung E730. Jeg har kjøpt og installert en cnet bluetooth USB dongle. Startet programmet og fått det i kontakt med mobilen min. Men så kommer mine kunnskaper til kort.. Hvordan overfører jeg så musikkfiler fra pcn til mobilen? Noen som er villige til og gi ei usedvanlig lite datakyndig jente et lite crash-kurs? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det pleier å dukke opp et lite bluetooth-ikon nederst til høyre like ved klokka i windows. Dama mi har samme mobil som deg en bluetoothstick, hun får opp en meny når hun trykker på BT-ikonet hvor en kan velge om en vil sende eller motta filer fra en annen BT-enhet... Lenke til kommentar
rierik Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takk for svaret bamsemums! Jeg får også dette BT ikone nederst til høyre, men har ikke funnet noe alternativer for overføring til mobil. Bare fra mobil til pc.. Jaja, finner vel ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå