Gå til innhold

Mach2 GT og FX57 er gøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pen score Overklokk. En wr burde være innen rekkevidde.

Nei det er det ikke..

Jo, eller er iallefall nærmere enn hva de var med Donathan CPUen som det ble vist på filmen. Der var de jo 7sekunder unna WR, her er de jo "bare" 2-3Sekunder unna.

Om de øker Multiplier med 1, så har de faktisk høyere klokk enn hva som ble brukt under WR i superpi med AMD cpu.

Med litt ekstra tweaking så kan dere iallefall komme langt.

Lenke til kommentar
Men har du 2 gode 7800GTXer og skikkelig kjøling på dei så burde det nok til å sette WR i 3DMark05 eller 03

Er ikke så lett, det er flere i verden som leker seg med kongekjøling og fx som greier 3dmark på 3.7++, er ikke bare å kjøpe bra hw og sette i gang.

Lenke til kommentar
Sink har HELT rett det er syyykt vanskelig å hevde seg helt i toppen uansett om det er 3dmark eller PI...

Jeg venter på R520 og crossifier jeg tror jeg før jeg prøver meg på noen ny WR jakt i 3dmark... (om ikke noen vil sponse meg med et par 7800GTX da )

Skal vel ikke se bortifra at mpx sponser deg med skjermkorta og 3dfxcool hoster opp noen heftige kjølere. :thumbup:

Lenke til kommentar
Sink har HELT rett det er syyykt vanskelig å hevde seg helt i toppen uansett om det er 3dmark eller PI...

Jeg venter på R520 og crossifier jeg tror jeg før jeg prøver meg på noen ny WR jakt i 3dmark... (om ikke noen vil sponse meg med et par 7800GTX da )

Skal vel ikke se bortifra at mpx sponser deg med skjermkorta og 3dfxcool hoster opp noen heftige kjølere. :thumbup:

Overklokk har nok mye bedre kjøleløsninger enn hva 3dfxcool kan komme med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...