Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Sitter nå å fyller ut noen søknadspapier, og da må jeg ha med hvor mange timer jeg har hatt i vært fag i hele 9 ende og 10 ende.. Har noen en direkt link til en slik informasjon, eller kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 søknadspapirer om ka? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Utvekslingsstudent til USA (masse papirer) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ta kontakt med utdanningskontoret. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Utvekslingsstudent til USA (masse papirer) Har du MSN, så kan du ta kontakt med meg. Jeg har drevet med masse oversetting av grades og alt mulig, for å komme inn på en privat, amerikansk skole. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Utvekslingsstudent til USA (masse papirer) Har du MSN, så kan du ta kontakt med meg. Jeg har drevet med masse oversetting av grades og alt mulig, for å komme inn på en privat, amerikansk skole. Les i proilen hans da står der, [email protected] Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Han kan få være proaktiv å legge meg til selv da... Kanskje han ikke vil, og da er det et valg han tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå