sigen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) har tenkt en stund, og har bestemt meg for at jeg skal gå over til LCD-skjerm. Kom over denne 19"-skjermen, og rent tallmessig ser den ganske god ut. Lurer da på om denne er noe å satse på når jeg skal bruke skjermen til spill, film og vanlig Windows-bruk? Til de som ikke gidder å gå inn på linken: Videoseven E19PS Skjermtype: LCD Størrelse: 19 tommer Høyeste oppløsning: 1280 x 1024 punkter Responstid: 12 ms Lysstyrke: 300 cd/m2 Kontrast: 800:1 TCO-standard: TCO 03 ISO 13406-2: Ja VESA-feste: Nei Tilkoblinger: D-Sub / VGA Høyttalere: Ja Vekt: 4.6Kg Strømforbruk: 65Watt Ser at den har 300 cd/m2, og har hørt at dette bør ligge på rundt 250. Har dette så mye å si? Og det kan vel stilles på(?) På forhånd takk for svar EDIT: Tar også imot forslag til andre skjermer i samme prisklasse Endret 14. september 2005 av sigen Lenke til kommentar
Peefy Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er forsåvidt liten M/s så den er jo tålig bra og etter anbefalinger og erfaringer så er dette ikke et dårlig valg til den prisen vertfall. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35011 Har spelt på skjermen selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Takk for komentaren. Synd du ikke har noe å si om film og wondows-bruk, siden det går endel av det også. Men en ting fra prisguiden: Hos Amentio, den billigeste butikken, har den bare 500:1 kontrastforhold, da er det vel ikke samme skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå