madbertha Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Før jeg skal bestille FireWire kort, så lurer jeg på hvordan firewire kortet "finner" kameraet mitt. Har FireWire noe lignende som USB og finner det automatiskt, nesten som plug&play komponenter ? Eller må jeg finne en driver til kamerat, som er et Sony DCR-SC100E. Og hvilken "port" bruker firewire kablene på camera? A/V Out, LANC, S Video Out, eller DV In/Out ? Takker for svar på forhånd :smile: [ Denne Melding var redigert av: SjefsKoko på 2002-08-13 20:28 ] Lenke til kommentar
SAA Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Har FireWire noe lignende som USB og finner det automatiskt, nesten som plug&play komponenter ? Ja i teorien. Jeg hadde problemer med dette før jeg innstalerte SP3(beta) for Windows 2000. I Windows XP har det fungert bra. Quote: Eller må jeg finne en driver til kamerat, som er et Sony DCR-SC100E Jeg har iallefall ikke trengt å gjøre det (har Panasonic NV-DS28). Quote: Og hvilken "port" bruker firewire kablene på camera? A/V Out, LANC, S Video Out, eller DV In/Out ? DV In/Out Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Har bestilt dette: https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og det skal vel funke sånn alright med kameraet mitt ? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Dette kommer garantert til å funke. Fin pris for Firewirekort 1394 samt softvare. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå