Dane Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) LINK Som dere ser her, så ligger teksten her utenfor skjermbildet, hva kan jeg gjöre for å få det inn igjen? En annen feil er at i Opera så kommer det en Svart stripe under CD Cover Future Gadget, men ikke i IE, hva kan gjöres? EDIT! Fikk ordna det med teksten, ser nåt at den ikke lå i diven jeg ville at det skulle ligge i, Men nå stötte jeg på et nytt problem, nå forsvant den svarte stripen helt nederst som jeg vil ha for å ha en widescreen effekt. Endret 14. september 2005 av Dane Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Teksten flyter fortsatt ut. Legg teksten inn i paragrafer, og fjern "overflow" statement. Legg så stil på paragrafene du bruker. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vennligst forklar problemet en gang til. Har ikke Internet Explorer, så kan ikke sammenligne. Kommer det ikke underline under linkene i h2 i IE? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hva med å faktisk vise oss css'en? Til DIVsene mener jeg. Da kan vi se hvordan det ligger an med margin/paddingen din. Er vel stor sjanse for at det er noe rot der. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 http://webzone.k3.mah.se/kid05031/Style.css Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 *slå seg til hodet* Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Om jeg skjønner deg korrekt bør du : - Sette width til 500 istedetfor 600 i #content - Sette left til 367 istedetfor 467 i #content - Fjerne text-align: center; i Body (i css fila den også) Da kommer nok teksten på rett sted. Skjønte ikke helt hva du mente med den svarte linja, det er da et svart område både oppe, mellom header og innhold og nederst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå