Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har etter et par måneder lastet ned så mye drit og møkk at det er på tide å fomatere harddisken. Jeg har en D disk i tillegg hvor jeg har lagt over de tingene jeg skulle spart, bl.a. filmer o.l. desverre tror jeg OSet har fått seg en skikkelig skakk av internetts slam og drit og jeg har tenkt til å reinstallere det. Desverre har jeg ikke min egen XP cd, men jeg har broren min sin og min egen cs key som står på pcen. Saken er den at jeg har jo brukt den cd keyen på pcen før, vil det ha noen effekt. Kommer Alt jeg plasserte på D til å være der når jeg reinstallerer XP på C? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du kan legge inn windows på nytt med den samme cd-key/serialen. Om du formatérer C:\, så skal ikke D:\ bli berørt. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 det funker ved at du bruker cd keyen din på broren din sin cd, og under installasjon hvis du bare velger å formatere C: vil alt som ligger på D: fortsatt være intakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 så at man bruker en cd key to ganger har ingenting å si? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 så at man bruker en cd key to ganger har ingenting å si? Ja det er opptil deg om du vil bruke en key flere ganger. Det skal ikke by på problemer. Men husk, jeg oppfordrer ikke til eventuell bryting av lisensavtalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 men det burde jo være mulig for meg som forbruker å kunne reinstallere min egen kjøpte xp uten å bryte noen lisens avtale, tar microsoft å loggerlisesn avtaler og slutter å sende meg oppdateringer eller lignende? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du kan bruke din egen lisens så mange ganger du vil på din egen maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 kk, good, gidder noen svare min andre post på skjermkort avdelingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå