tikka Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 jeg vurderer å skifte instument panel i min golf 2(90mod) det jeg har nå er et analogt med spreedometer og klokke. jeg har lyst til å ha det digitale med turteller, og digital klokke. er det noen som vet om det digitale kommer til å passe rett inn i golfen(tenker på ledningene bak på instrument panelet)? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 En kamerat har en 1990 Golf GT Syncro, mener han har digital klokke, så det bør vertfall gå greit. Digital turteller har jeg ikke sett, men det vet sikkert noen andre her.. Lenke til kommentar
tikka Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 jeg har lyst til å ha det digitale med turteller, ikke digital turteller, men med turteller, og digital klokke. :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Ah, slik sett. Samma som jeg har i min Golf II, speedo og klokke, men ingen turteller.. Er vel mulig å sette inn, ja. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 plug'n play. Vær bare obs på hva speedoet går til(km/t), skal være det samme som det du har nå. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 tror ikke det går helt greit turtellern er ok den passer om i nan me speedometert derimot nope må ha girkasse som støtter det eller en slags ny duppedit i kassa...som daa hører til den type golf Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Turtelleren skal kobles til coilen. Er du heldig ligger det ledningsnett klart. Hvis det derimot er annen km/t grense på det nye speedometeren må du skifte et drev i girkassen ja. Det blir mer omfattende. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 ledningsnettet er klart. mulig du må skifte speedo wire. da den har annen utveksling når du skal opp fra 200 til 220 speedo Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det enkleste du gjør er å finne et panel med turteller, og bytte turtelleren med klokka i panelet du allerede har. Det du trenger å passe på da, er at motortemp. og tankmåler er plassert likt på begge panelene. Som sagt så er ledningene allerede lagt opp fra fabrikk. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Når vi først er inne på dette med instrumentpanel. Jeg vet det går ann å få et hel digitalt instrumentpanel. Noen som har peil på hvem som har det? Og eventuelt hvor mye det koster? Passer det rett inn i de nåværende kabelstikkene? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Digifiz ble levert til endel golfer og Scirocco(?) *Passer ikke rett i kontaktene på andre modeller, er mye arbeid(mokling) for å få den til å fungere som den skal. *Den er skjelden, og når du finner en er den gjerne svindyr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Haha, den var rå da! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Det er nettop det den er! Knalltøff! Men hvis det er mye stress og det er dyrt blir det mest sannsynligvis ikke no av. Ingen som selger slike idag altså? Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Det enkleste du gjør er å finne et panel med turteller, og bytte turtelleren med klokka i panelet du allerede har.Det du trenger å passe på da, er at motortemp. og tankmåler er plassert likt på begge panelene. Som sagt så er ledningene allerede lagt opp fra fabrikk. ja... og ... nei Print plasten som er på baksida er forskjellig fra 200kmh med klokke og 220 med turteller.. må egentlig ha hele systemet skal det fungere.. for det er ingen ledere bakpå printplasten til 200'n som går til turteller Lenke til kommentar
Hatlis Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan noen bare fortelle meg hvor jeg kan få tak i digitale instrumenter? slik som avbildet lengre oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå