Krizz80 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hei! skal skaffe meg en ny gaming mus nå og da jeg tittet på G5 musa da den så atraktiv ut... er det noen har som har kjøpt/prøvd den? Er den verdt det den koster? er det den laser "buggen" på G5 som på Mx1000?(skrur seg av når du løfter den) http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14950 mx1000 har ingen "laser-bug" Må være noe feil med din? Ikke helt riktig dette! Hvis du har lest litt i tester om MX1000 så er denne "laser buggen" en strømsparingsfunkjon. Dvs den går i dvale modus etter en liten stund uten bevegelse, noe som ikke er hel fordelaktig i FPS spill. Så det er nødvendigvis ikke noe feil med musen han har kjøpt!! Derfor har den blitt slaktet som spillmus. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det noe forskjell på formen og størrelsen til G5 i forhold til mx510\mx518 ?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er det noe forskjell på formen og størrelsen til G5 i forhold til mx510\mx518 ?? Nei, men knappene er litt forskjellig plassert, bl.a de ved musehjulet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Laserteknologi skal i teorien være mye mere presis.. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har også vurdert G5 men kommer aldri til å kjøpe den fordi de har kutta ut den øverste tommelknappen. Jeg vet ikke hvordan det er med resten av dere men jeg har blitt jævli glad i begge de knappene. Skjønner ikke at de klarte å fjerne den øverste .. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hei! skal skaffe meg en ny gaming mus nå og da jeg tittet på G5 musa da den så atraktiv ut... er det noen har som har kjøpt/prøvd den? Er den verdt det den koster? er det den laser "buggen" på G5 som på Mx1000?(skrur seg av når du løfter den) http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14950 mx1000 har ingen "laser-bug" Må være noe feil med din? Ikke helt riktig dette! Hvis du har lest litt i tester om MX1000 så er denne "laser buggen" en strømsparingsfunkjon. Dvs den går i dvale modus etter en liten stund uten bevegelse, noe som ikke er hel fordelaktig i FPS spill. Så det er nødvendigvis ikke noe feil med musen han har kjøpt!! Derfor har den blitt slaktet som spillmus. kjøpte en MX1000 når den kom ut og den hadde den 'laser buggen' men kjøpte en ny mx1000 nå for 2 uker siden og den hadde ikke det ser ut som de har fiksa det på senere mx1000 mus Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dumt spørsmål, men egner noen av disse musene seg for venstrehendte? Er på jakt etter en god spillmus, da jeg blir drept av "drittunger" i BF2 som reagerer mye kjappere enn min trådløse mus klarer idag Satser ihvertfall på at det er musen som er problemet Arcade Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 skill has nothing to do with your input device Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) skill has nothing to do with your input device He, he, takk for den, trakk meg enda lenger ned i driten Arcade Endret 20. september 2005 av arcade Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Dumt spørsmål, men egner noen av disse musene seg for venstrehendte? Er på jakt etter en god spillmus, da jeg blir drept av "drittunger" i BF2 som reagerer mye kjappere enn min trådløse mus klarer idag Satser ihvertfall på at det er musen som er problemet Arcade jeg tror nok du vil trives best med razer musa da siden du bruker venstre handa. både logitech og microsoft påstår at gamer musene de lager kan brukes med begge hender, mene jeg tror at det blir veldig ubehagelig over tid Endret 20. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ...helt til det blir utviklet en ny trådløs teknologi som utjevner de forholdsvis store forskjellene vi har i dag mellom trådløs og kablet mus. Skal ikke G7 (Trådløse versionen av G5) ha en sånn teknologi? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dumt spørsmål, men egner noen av disse musene seg for venstrehendte? Er på jakt etter en god spillmus, da jeg blir drept av "drittunger" i BF2 som reagerer mye kjappere enn min trådløse mus klarer idag Satser ihvertfall på at det er musen som er problemet Arcade Razer Copperhead er en fin mus for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå