Toa Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Av Soundgarden anbefaler jeg spesielt Badmotorfinger og Superunknown. 2 meget bra album! Dette er Chris Cornell på sitt beste, og mye bedre enn det han presterer i Audioslave. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Glømte å si en ting: Jeg må kunne forstå hva folk sier. Det utelater tysk, fransk. Norsk, engelsk og islandsk funker fett. og, nr2: Jeg fikser ikke death metall/black metall. (ala dimmu borgir, finntroll, "vokalistsomburdevunnetårsabbonomangpårepsilforadvarselomhvasomskjernårduikkebrukerrepsil" band.) Ellers, takk for mange gode forslag, kommer med rapport i morra! [pirkemodus] Finntroll er folk metal. Det er veldig forskjellig fra black og death metal. [/pirkemodus] Kanskje Pagan's Mind er noe for deg? Sinnsykt bra vokal, tydelige melodier, tydelige tekster. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 [pirkemodus]Finntroll er folk metal. Det er veldig forskjellig fra black og death metal. [/pirkemodus] [sjangerwank] Ikke nødvendigvis. Faktisk så har mange black band gått fra black til folk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå