superreven Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan/hvor sologrinde Small Brilliant Shards (Disenchants from LVL 46-50 Blue Items, Small Chance on LVL 46-50 Green Items)? Foreløpig har jeg prøvd meg på Maraudon og Zul'Farrak, men det tar alt for lang tid å komme til de bossene jeg kan ta solo (60 rogue) - er heller ikke så mange av dem. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vet ikke om det er nevnt før, men mage og prest i Heartglen er genial kombo for å grinde. Det er masse level 56-57 non elite mobs rundt om kring. Shield prest, shield mage, trekk 7-15 mobs (avhengig av hvor god din flash heal er) og arcane explotion. Startet med dette da jeg var leve 60 prest og en kompis var 56 mage. Grindet han opp til 60 og tjente penger i bøtter og spann. I tillegg dropper det en god del Rune Cloth, som enten kan brukes til å få rep hos diverse faksjoner eller selges på AH. I løpet av en uke droppet Kroll Blade (siden vi ikke bruker sverd var d mucho dineras ) og to blå items som vi fikk solgt for 100g hver. MAO en flott plass å tjene penger på. De gangene det er horder der bruker de å være snille. Jeg angriper ikke dem og de angriper ikke meg. Spiller på Bloodfeather.. I tillegg er det 3-4 rich thorium thorium vains rundt om kring. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du kan også sette av en natt i deadwind pass om du er av høyere lvl. farmet stuff til ca. 150g der en natt 4970266[/snapback] og hva er det du farmer? farma der 2 netter og det beste som har droppet er soulkeeper staffen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) sukk -.- Hvilken lvl er du egentlig? Endret 17. november 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 takker for ett fint initiativ:) psilocybe Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) EDIT: redigert Nå har jo Blizz scannet kontoen min og mailene og jeg har fått bevis på at all gull er ærlig tjent . Noen klagde meg inn og den spilleren har fått en advarsel. Endret 19. februar 2006 av War Lenke til kommentar
.V. Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Eller bare kjøp det på Ebay. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja, da kan man jo virkelig være stolt Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Må lage den ja! eller droppe og smelte. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Misunnelig nå... over 4000 gull! Og du er bare 45 >.< Du har nå litt over 4000g, kjøpt stuff for 7000g. Du kan ikke ha tjent så mye på å selge potions?! Du ville ha slukt AH for blomster, for ikke å snakke om hvor umenneskelig mye tid du måtte ha brukt på samle inn egne blomster, osv. Orker ikke ramse opp alt. Har du sittet dag og natt i god knows hvor mange uker? Beklager å måtte si det, men jeg synes det lukter litt pengekjøp... Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg kjøper ikke gull på nett, synker ikke så langt som andre i guildet, jeg har en lvl 60 venn på rommet, som også har en horde karakter, kjøper ut ah på begge sider, får jem gjennom ah i tanaris, her er det snakk om 90% laging og selging. i maaange timer pr dag. + at alle i div guild kjøper kun av deg. Update, zzz fortsatt i if og lager, Endret 25. november 2005 av War Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg hadde 300 Skinning og 215 Herbalism på min Tauren druid, jeg bytta over til Skinning og Leatherworking. Faen så dumt det var, jeg hater meg selv. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 nja, det går fort og bytte for de som vil det, naboen her fant en guide på 5 timer bli 300 engineering som han ble nå. men man må være min lvl 35? det å skaffe seg treninger i for eks alchmy betyr riding gjenom 58elite vakter og masse 40 talls lvl dyr. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Eneste problemet er at Leatherworking er balle kjedelig. Sulle gjerne byttet til Herb igjen, men orker ikke lete etter Peacebloom, Earthroot og andre urter for å levle opp Herbalsim igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 kjøp de på ah, noen ligger på 90s for 20, Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Eneste problemet er at Leatherworking er balle kjedelig. Sulle gjerne byttet til Herb igjen, men orker ikke lete etter Peacebloom, Earthroot og andre urter for å levle opp Herbalsim igjen. 5205172[/snapback] Du kan få det av meg Zythius, har herb og alchemy på priesten vet du! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har ikke tenk til å tjene foralltid, men nå er det lettere og lvl fortere og spille bedre når man har litt bedre gjendstander. Ved å kjøpe noen epic økser til de jeg grinder med + mount til dem så har jeg det mye mer gøy sammen med de på quests og andre oppdrag, fortere går det også. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 SM hva er det? Scarlet? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Instance: Scarlet Monastery Jeg pleier å skrive /2 LFG S&M Da er det alltid noen som skriver lol og da blir det styr rundt det og jeg får mange menn. /2 LFG SM fungerer aldri Endret 26. november 2005 av War Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fikk akkurat kjøpt Recipe: Flask of The Titans for 100g. Hvor er den beste måten å farme disse blomstrene? En potion på vår server selger for 70g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå