Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dro inn rundt 1k gull om dagen da jeg slutta å raide, for å få epic flyer(på tide etter 100days played på level 70).

 

Jeg gjorde dailies på sunwell øya med 2chars, fiska i nagrand 3 ganger om dagen og splitta voidcrystals hver dag. Disenchanta alt som droppa og solgte dette. ezy golds, kunne greid mye mere om dagen også, men gikk på skole osv.

Lenke til kommentar

har epic flying på 3 chars, og hun som jeg farmer med har på 4. Vi har nå ca 10000g. Vi tjener rått med penger på alchemy/herbalism. Selger flask of relentless assault for ca 2-300g hver dag, i tillegg til ca 200g med primal life.

 

I tillegg gjør vi gjerne dailiesene på Isle of Quel'Danas. Får som regel en fel lotus eller tre mens jeg gjør "gaining the adavantage" questet om å herbe "nether residue" i outland.

 

Penger er ubeskrivelig lett å skaffe :)

Lenke til kommentar

som regel farmer jeg med min warlock sammen med hennes mage, men noen ganger bytter vi til priest/hunter eller warrior/druid.

selvsagt mixer vi litt chars etter hva det er vi trenger i øyeblikket.

 

 

når vi farmer er det veldig mye herbs i terokkar. Terocone selger svært bra, og det er det sinnsykt mye av. 1x Terocone og 1x felweed blir til 1x elixir of draenic wisdom, og de kan jeg fint selge for 20g/5.

 

og som ellers sagt, dailies er mye penger, og litt "forandring" fra den endeløse grinding/farmingen. Jeg har netherdrakes på to av charsene og nether ray på warlocken :) Er enda bare revered med shattered sun folka... :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ok så har blitt lvl 70 nå så jeg trenger litt hjelp til å tjene gull, var ikke sikker på om jeg skulle lage en ny tråd eller poste her i den noe utdatere tråden men jeg prøver nå her først. Så jeg har altså blitt lvl 70 har rundt 3000 gull og vil få nok penger til epic flying mount proffesionen mine er mining og skinning og jeg har hele blade edges+ nether strom igjen og queste. Så hva burde jeg gjøre? Har tenkt litt på å kanskje queste i Netherstorm og bare plukke opp mines når jeg kommer over de (sånn som jeg gjør når jeg lvler). Men hvor er det beste stede å mine? Husker jeg var i Nagrand en gang kl 4-7 på moringen og det var mines overalt tjente sikkert 300+ gull på det,uansett vis jeg skal gjøre dailies hvor burde jeg gjør de? Burde jeg gjøre dailiesene ferdig vær dag før jeg går ut å grinder/quester/miner/skinner?

Lenke til kommentar
Ok så har blitt lvl 70 nå så jeg trenger litt hjelp til å tjene gull, var ikke sikker på om jeg skulle lage en ny tråd eller poste her i den noe utdatere tråden men jeg prøver nå her først. Så jeg har altså blitt lvl 70 har rundt 3000 gull og vil få nok penger til epic flying mount proffesionen mine er mining og skinning og jeg har hele blade edges+ nether strom igjen og queste. Så hva burde jeg gjøre? Har tenkt litt på å kanskje queste i Netherstorm og bare plukke opp mines når jeg kommer over de (sånn som jeg gjør når jeg lvler). Men hvor er det beste stede å mine? Husker jeg var i Nagrand en gang kl 4-7 på moringen og det var mines overalt tjente sikkert 300+ gull på det,uansett vis jeg skal gjøre dailies hvor burde jeg gjør de? Burde jeg gjøre dailiesene ferdig vær dag før jeg går ut å grinder/quester/miner/skinner?

 

- Denne guiden på 3 minutter er alt du trenger for å tjene nok gull til alt du ønsker uten å farme eller grinde.

Når jeg rullet på en ny server rakk jeg ikke å bli mer enn lvl 20 før lvl 70-vennene kom for å låne penger, det fine er at metoden kan benyttes helt fra starten av slik at du har 6-7000g før du kommer til Outlands. Det er ikke noe problem å samle enda mer penger men man mister litt motivasjonen rundt denne summen.

Lenke til kommentar

Vel har faktisk gjort det en stund med hjelp av en addon (<3) men har aldri turt å gå helt vil med det sånn ho gjør på den filmen, men når du gjør det kjøper du fult av ting på en dag eller kjøper du 1-2 ting og venter til du får solgt de for så å gjøre det igjen?

 

Tar gjerne imot vanlige farme metoder også.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ingen addon, du kan gjøre det og gjør du det riktig vil du tjene mye mer.

Det jeg gjør er å kjøpe så mye som mulig, jeg tjente 1000g for noen dager siden og en dag etterpå brukte jeg alle disse pengene på nye "investeringer". Dess fler ting som ligger klare for salg dess oftere vil jeg selge noe, og hvert salg betyr inntekt.

 

Er mye annet du kan gjøre og, ikke undervurder spillerene! Mange tenker at de bare MÅ ha noe før de skal logge av, gjerne før de legger seg eller går på arbeid/skole. I denne situasjonen kan de betale uhorvelig mye for noe som egentlig ikke er verd noe som helst, de vet det er overpriset men bryr seg ikke om det i det øyeblikket. Her er det mulig å presse dem for mye penger.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Selv prøvde jeg meg på litt AH-spekulasjon da WOTLK kom ut. For meg har det gått helt av skaftet. Jeg kan kjøpe hva jeg vil, når jeg vil.

 

Dailies er jo igjen en rå gullgruve. Gjør du 25 dailies hver dag, tar det ikke lang tid før du har penger til epic flying.

 

edit: Kjøpte også Je'Tze's Bell for 6k på AH, og solgte den videre for 12k. :D

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...