Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det :p

7372406[/snapback]

 

Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. :)

7372617[/snapback]

 

 

Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper?

Lenke til kommentar
Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det :p

7372406[/snapback]

 

Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. :)

7372617[/snapback]

 

 

Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper?

7372656[/snapback]

Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det :p

7372406[/snapback]

 

Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. :)

7372617[/snapback]

 

 

Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper?

7372656[/snapback]

Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro :)

7373773[/snapback]

 

Dropper de noe grått/ eller cloth som selger bra eller:)? for hvis det er slik som du sier så tror jeg at jeg har funnet min nye grindingplass. Noen her som har vært der og kan si at det går fett og tjene penger her? lei av tyr hand egentlig, selvom det går greit der

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det :p

7372406[/snapback]

 

Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. :)

7372617[/snapback]

 

 

Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper?

7372656[/snapback]

Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro :)

7373773[/snapback]

 

Dropper de noe grått/ eller cloth som selger bra eller:)? for hvis det er slik som du sier så tror jeg at jeg har funnet min nye grindingplass. Noen her som har vært der og kan si at det går fett og tjene penger her? lei av tyr hand egentlig, selvom det går greit der

7374881[/snapback]

 

 

trur det dropper 20s visst det ikke er noe annet å loote en silver, men når noe grått dropper så er det kanskje 5-10s per mob =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...