DaXoN Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Selges 20 stranglekelp på AH for 4g stacken?:O det er sykt mye. Jeg har nettopp tatt herbalism, og har farma litt stranglekelp for AQ.. 5631439[/snapback] min server er stranglekelp en 9-10+ gull får stack Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 princess er vel bare warlock som kan solo? 7295311[/snapback] Prester og hunters kan også soloe Princess. Det tar bare litt lengre tid. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prester og hunters kan også soloe Princess. Det tar bare litt lengre tid. 7296542[/snapback] Hvor kjapt løper hun egentlig? For hvis hunteren må bruke Cheeta må man være veldig forsiktig så man ikke blir truffet av prosjektilene hennes. Immun mot Serpent Sting er hun òg. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 prester soloe? how? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prester: Minor speed på boots og SW:P. Hunters: Minor speed / Aspect of the Cheetah og jumpshots. Og hun løper veldig veldig tregt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Minor speed / Aspect of the Cheetah og jumpshots. Og hun løper veldig veldig tregt 7296696[/snapback] Er det en form for animasjon før hun kaster på deg? Fint å vite så man rekker å skru av Cheetah. Slik kiting må bli fantastisk enkelt når Arcane Shot-buffen kommer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 No clue. Du skal kunne holde deg såpass på range at du ikke blir truffet uansett. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 elites i jintha alor dropper 12sølv hver + noe vendor trash, Tyrs Hand is overrated. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det Egentlig er alt som er mulig å drepe under 30 sec bra å grinde for penger så lenge de er lvl 50 + eller 45 elites +. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det 7372406[/snapback] Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det 7372406[/snapback] Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. 7372617[/snapback] Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 var netopp i graveyard gikk inn med 1 g og kom ut med ca 2.50 fikk noe grønt og et blått halskjede som var soulbound. vet ikke om dette er så effektivt jeg, men..? får sikkert mer g når jeg får solgt alt det grønne stasjet på AH, men men. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva får jeg for Sword of the Magistrate? Spiller på Daggerspine. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det 7372406[/snapback] Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. 7372617[/snapback] Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper? 7372656[/snapback] Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det 7372406[/snapback] Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. 7372617[/snapback] Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper? 7372656[/snapback] Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro 7373773[/snapback] Dropper de noe grått/ eller cloth som selger bra eller:)? for hvis det er slik som du sier så tror jeg at jeg har funnet min nye grindingplass. Noen her som har vært der og kan si at det går fett og tjene penger her? lei av tyr hand egentlig, selvom det går greit der Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp og elitene utafor Zul'Farrak er også fantastisk gode for penge grinding. Har selv ikke erfaring med det, men en kamerat av meg har det 7372406[/snapback] Det er også nok glodfarmer-hunters til at du får litt honor også. 7372617[/snapback] Noen som kan svare litt om hvor mye sølv + random shit de dropper? 7372656[/snapback] Det er vel en 10 S, til gjengjeld går de ned omtrendt dobbelt så kjapt som Tyrs Hand elites vil jeg tro 7373773[/snapback] Dropper de noe grått/ eller cloth som selger bra eller:)? for hvis det er slik som du sier så tror jeg at jeg har funnet min nye grindingplass. Noen her som har vært der og kan si at det går fett og tjene penger her? lei av tyr hand egentlig, selvom det går greit der 7374881[/snapback] trur det dropper 20s visst det ikke er noe annet å loote en silver, men når noe grått dropper så er det kanskje 5-10s per mob =) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er det noen plasser som er bra og grinde får en lvl 41 warrior med herbalist jeg spiller med dama som er lvl 40-41 shaman :=) Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Stranglethorn Vale er vel brukbart på den lvl'en. Masse herbs der også, hvis det er en prioritet. Dere kan vel så smått begynne i Tanaris etterhvert også, selv om herb utvalget der nede er heller labert. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Stranglethorn Vale er vel brukbart på den lvl'en. Masse herbs der også, hvis det er en prioritet. Dere kan vel så smått begynne i Tanaris etterhvert også, selv om herb utvalget der nede er heller labert. 7491793[/snapback] hu kan skinne så Stv er nok bra området :=) masse dyr der Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som kan komme med et tips om hvor jeg kan farme med affliction? Muligheten for å pulle mange mobs samtidig ønsker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå