Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Blomster kan være rimelig vanskelig å se uten tracking ja^^ husker at med mainen min var det en type blomster (som jeg ikke husker navnet på, var en del av de i Hinterlands) som jeg sleit med å finne selv om jeg hadde trackinga på.

7219853[/snapback]

 

Sungrass eller Fadeleaf. Firebloom i Tanaris eller Blasted lands kan også være litt knot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

endel ting til jewelcrafting kan være greit å gamble på, komme rnok til å være en god del som hiver seg over det nye professionet. du finner en liten liste over noen ting som trengs til jewelcrafting på de offisielle tbc sidene mener jeg. men droppraten kan jo øke drastisk i det tbc kommer og da har du sløst penger. det er masse gambling her ;)

Lenke til kommentar

Jewelcrafting 0-200

Dette er siste jeg har sett. Valige items ser det ut som.

 

1-15 Rough stone statue 10 rough stones (yellow @ 30)

 

15-25 Delicate copper wire 2 copper bars (yellow @ 20)

 

20-35 Braided copper ring 2 delicate copper wire (yellow @ 30)

 

30-35 Delicate copper wire (you’ll use a ton so green crafting is ok)

 

35-50 Malachite pendant 1 mala + 1 DCW (yellow @ 50)

 

50-60 Inlaid malachite ring 2 copper bars + 2 malachite (yellow @ 50)

 

60-70 Bronze setting 2 bronze bars (yellow @ 70 / green @ 80)

 

70-80 Elegant silver ring 2 silver bars (yellow @ 80)

 

80-90 Simple pearl ring 1 sm lustrous pearl + 1 bronze setting (yellow @ 90)

 

90-100 Gloom band 2 shadowgem+2 DCW+bronze setting (yellow @ 100)

 

100-130 Ring of twilight shadows 2 shadowgem+2 bronze bars (yellow @ 130)

 

110-120 Heavy stone statue 10 heavy stone (yellow @ 120)

 

130-135 Amulet of the moon 2 lsr moonstone+4 DCW+1 bronze setting (yellow @ 135)

 

135-150 Golden Dragon Ring 2 gold bar + 2 DCW + 1 jade (yellow @ 165)

 

150-180 Mithril filigree 2 mithril bars (yellow @ 180 / green @ 195)

 

180-185 Solid stone statue 10 solid stone (yellow when learned @ 175 / green @ 185)

 

185-195 Mithril filigree 2 mithril bars

 

195-200 Truesilver Ring 1 truesilver bar + 2 gold bars (yellow @ 200)

Endret av War
Lenke til kommentar
Er du Rogue er det aldrig et problem ta seg en tur alene til ZG og hente litt bloodvine. Enkelt greit og du tjener en drøss med penger.

7294376[/snapback]

 

bloodvine krever vel 300 herbalist og knifen ? er det noen måter og få lootet hexed Hodo pile uten og bli dengt til døden :p

7295172[/snapback]

Krever 280 og Blood Schyte.

7295250[/snapback]

 

ok cool :=) da kan min lvl 30 warrios snart få ^^ hehe

men hva bruker man bloodvine til? og er det mulig får en rogue og solo Hodo Hex pile?

Lenke til kommentar
Vel, der må du nesten sjekke prisene på AH. Er det mange på serveren din som farmer en viss type leather 24/7, så vil prisene synke. Er det noe som aldri dukker opp på AH, sjekk det opp på thottbot og se hvor du kan finne det.

 

Ellers må jeg bare si at DI-mining er noe av det mest profitable jeg har foretatt meg. Bruker 20 minutter med roguen, stikker inn og ut av BRD 5 ganger, logger over på en annen char og pusler med den, og hopper så over til roguen igjen når timen er omme. Har brukt litt i overkant av en time /played på å sanke ore/gems verdt 90-100g, og dette inkluderer en del prøving og feiling (og corpseruns) mtp hvilke veins som kan mines. Rogue + mining = pengemaskin.

 

Har også litt lyst til å få hunteren opp på 60 for å prøve disse famøse princess-disenchanting-turene. Den er grisekjapp å grinde med, så det skulle vel ikke ta allverden med tid.

5587676[/snapback]

 

princess er vel bare warlock som kan solo?

Lenke til kommentar
Jo du har helt rett psilocybe, kjør BRD så mange ganger du kan vil jeg si, men det med LBRS runs var mest for healing pots til instance runs og pvp [vist nødvendig] fra min side  :)

 

Før siste patchen kunne jeg klare og få med meg en kiste i LBRS hver gang jeg var der, som oftest 3 vakter - sap nr1, blind nr2, blind nr3 - åpne kisten.. Nå går ikke dette lenger  :ermm:  Hver gang jeg har prøvd så blir de avbrutt akkurat i det kisten egentlig skal åpne seg og så får jeg fram ''You are in combat''  :(

 

Var slik jeg skaffet enchanting mats, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre  :cry:

5587234[/snapback]

gjør ikke vanish at du komme rut av combat?

5587244[/snapback]

 

Joda, du har rett i det, men da kan jeg ikke vanishe for da vil sap effekten forsvinne fra vakt nr 1 ;)

5603883[/snapback]

 

hva med og sap vakt 1... evasion + bladeflurry + adrelanin rush ^^ så klarer du nok 2vakter alene husk crippel posion på MH og Deadly posion på OH ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...