Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Hvis man har fulgt med på hva betatestere har sagt om tilgjengeligheten av penger i TBC, og går ut ifra premisset om at TBC kun vil tilby content (mtp items) fra level 60 og oppover, får man dette:

 

Mer penger i omløp

Twinks vil ikke ha tilgang på nye våpen som utdaterer de gamle (bortsett fra pvp-våpen)

=

Gamle items som er rare vil gå opp i pris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer dette tro.

 

Bildene kom vist ikke med. skal legge dem inn her.

 

bilderac4.jpg

 

Var visst bare bilder av vanlige timg man vet om, som macro osv.

7081949[/snapback]

 

Ligger den siden på nett? linkene og bildene virker ikke, så ville vert greit med en url ;)

Lenke til kommentar
Ligger den siden på nett? linkene og bildene virker ikke, så ville vert greit med en url ;)

7206351[/snapback]

Det er en betal-guide, så jeg vet ikke hvor lett det er å finne den.

7206363[/snapback]

 

Ok. Er det noen screens etc som er verdt noe å se på da? :p

Lenke til kommentar
Noen som har tips til en lvl.20 warrior om å tjene pæng, skal fortsette med mining skillen min, begynne med skinning, selge dem to, og Kjøpe/selge på AH, tjente 10 sølv på 3 copper ores, er det bra? :p

 

 

 

BTW; Server er Laughing Skull, der økonomien er stabil....tror jeg ;P

7204758[/snapback]

Mining og herbalism er nok de beste gathering proffessions for å tjene pæng. Enkelte low/mid level herbs som swifthitle, fadeleaf og stranglekelp kan selge veldig bra.

 

Du bør foreløpig legge ut copper bars, og ikke ores når du skal selge ting på AH. Dette kan endres når, eller litt før, TBC kommer siden jewelcrafters kan prospecte ore for å få gems. Du bør også selge fulle stacks, som 20 bars eller 10 ores. Da er det lettere for folk å sammenligne priser.

Lenke til kommentar
Ligger den siden på nett? linkene og bildene virker ikke, så ville vert greit med en url

 

Det er betalings opplegg så etter den er hacket forbi betalingen klarte jeg ikke samle alt i en link på nett.

 

Man behøver ikke bildene, det er bilder av AH go macroknappen, sen pm så skal jeg fortelle hvordan man finner dem ingame.

Lenke til kommentar
Du bør foreløpig legge ut copper bars, og ikke ores når du skal selge ting på AH. Dette kan endres når, eller litt før, TBC kommer siden jewelcrafters kan prospecte ore for å få gems.

7209097[/snapback]

 

Svjv får man bare lowbie-gems av å prospecte copper-thorium ore, og prisen på disse metallene kommer nok til å øke såpass at det blir sløseri å prospecte dem.

Lenke til kommentar
Må nesten begynne å farme til mount+riding skill, så jeg kan bruke mount så fort jeg når lvl40. Er lvl31, snart 32. Hvor er den beste plassen å farme for meg?

7219312[/snapback]

Du kan vel ganske snart begynne på elementals i Arathi Highlands. Elemental fire og elemental earth selger finfint, i tillegg til at du får godt med xp (husker at jeg kunne ta akkurat en runde, så begynte de å spawne på nytt). En god regel er å ta med alt av dritt du finner og selg det til vendor. Har du tenkt å begynne og grinde fire elementals i Arathi, legg spesielt merke til at en stack med burning pitch (5 stk bare) går for 35s til vendor (tror det var 35s, er ikke sikker. Er i hvert fall en del) og disse får du en del av.

Lenke til kommentar

Blomster kan være rimelig vanskelig å se uten tracking ja^^ husker at med mainen min var det en type blomster (som jeg ikke husker navnet på, var en del av de i Hinterlands) som jeg sleit med å finne selv om jeg hadde trackinga på. Måtte liksom føre musepekeren rundt på skjermen når jeg vet at jeg var på siktig sted, bare for å se om noe ble highlighta... hehe... Mulig jeg ikke alltid var helt til stede da... Men er nok lettere med Ores. Uansett tror jeg jeg ville anbefalt skinning+ en samleskill med tracking... Tjener en del på skinning også.. Evt disenchanting. Ikke enchanting vel å merke:P

Lenke til kommentar
Blomster kan være rimelig vanskelig å se uten tracking ja^^ husker at med mainen min var det en type blomster (som jeg ikke husker navnet på, var en del av de i Hinterlands) som jeg sleit med å finne selv om jeg hadde trackinga på. Måtte liksom føre musepekeren rundt på skjermen når jeg vet at jeg var på siktig sted, bare for å se om noe ble highlighta...

7219853[/snapback]

Jeg må innimellom zoome helt inn på minimapet og gå frem og tilbake helt til jeg står oppå blomsten, først da finner jeg den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...