Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mulig dette er litt feil sted og spørre, men ville ikke lage en egen tråd om det.

spørsmålet er alså. jeg var med en random group i sm. droppet en enchant med 2+ block on shield. en annen person vinner det jeg spør om og få kjøpe han sier gief 2 gold. jeg gjør det og sitter igjen med recipen. og sier wts i /2 og får en overstrømm med whispers. av folk dsom vil kjøpe den. var flere som bydde oppi 60-70 gold. så spørsmåleter hva er den vært har hørt alt fra 5 gull til 400-500.

enchanten er alså.

 

formula:enchant shield block 2%. vis noen kunne svare på det ville det lettet mitt hjerte. takker for alle konstruktive svar.

Lenke til kommentar

silithus twillight camper blir minst 20 gull i timen. gjerne mere også. sm graveyard. 5 gull minimum pr runde. .

 

Men folkens jeg kunne gjerne tenkt meg og hørt litt mere om den enchanten jeg selger. har hørt att mange high end guilds. trenger sånt. og sjekket på forumet bare 2-3 personer kunne lage den. så kunne gjerne tenkt meg vis noen som har solgt-kjøpt eller. har en del peiling på slike enchants kunne fortalt meg hva jeg burde gjøre med den eller. hva jeg burde ta for den?

Lenke til kommentar
vurderer å dra i SM for å få penger til epic mount på huntern min.

Men hva tjener jeg på et run? og hvor lang tid vil jeg bruke sånn ca.?

7075481[/snapback]

 

Tja, 1g per run eller så, mer om du har herbalism.

7076496[/snapback]

Om det er Scarlet Moneastery vi snakker om bør du nok legge på litt til. 1g får man fint på et halvt SM-GY-run.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...