Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Oh yes indeed. Veldig nyttig i guilds, og en money maker utenfor guilds også. Tjener greit 50g på en time hvis du har Winterspring for deg selv, kanskje mer hvis du har flaks med black lotus spawns. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Fancy, jeg får vel gjøre en heltemodig innsats før morgendagens ZG-raid, da. 1-100 vil jeg tro er grei skuring i begynnerområdene og Loch Modan, men hvor til etter det? Arahi Higlands/Ashanvale kanskje? Endret 7. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er vel heller ikke noe strev og levle opp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Google + 1-300 herbalism guide. Beste yrket ever, har det på 4 av mine lvl60-er. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 mulig dette er litt feil sted og spørre, men ville ikke lage en egen tråd om det. spørsmålet er alså. jeg var med en random group i sm. droppet en enchant med 2+ block on shield. en annen person vinner det jeg spør om og få kjøpe han sier gief 2 gold. jeg gjør det og sitter igjen med recipen. og sier wts i /2 og får en overstrømm med whispers. av folk dsom vil kjøpe den. var flere som bydde oppi 60-70 gold. så spørsmåleter hva er den vært har hørt alt fra 5 gull til 400-500. enchanten er alså. formula:enchant shield block 2%. vis noen kunne svare på det ville det lettet mitt hjerte. takker for alle konstruktive svar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Ifølge Allakhazam er medianprisen 350 gull. REDIGERT: Siden jeg nå først er her så kan jeg vel spørre om om noen vet om noen fine grind-spots for penger og cloth? Både Azshara og Felwood er proppfult av horde. Endret 7. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
neoman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 silithus twillight camper blir minst 20 gull i timen. gjerne mere også. sm graveyard. 5 gull minimum pr runde. . Men folkens jeg kunne gjerne tenkt meg og hørt litt mere om den enchanten jeg selger. har hørt att mange high end guilds. trenger sånt. og sjekket på forumet bare 2-3 personer kunne lage den. så kunne gjerne tenkt meg vis noen som har solgt-kjøpt eller. har en del peiling på slike enchants kunne fortalt meg hva jeg burde gjøre med den eller. hva jeg burde ta for den? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Annonser salget i Trade-kanalen, begynn veldig høyt, 700-800 gull, og bare jobb deg nedover. Den enchanten er nok ekstremt nytting for enhver main tank i end-game. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg tok 300 bid. 600 byout. på AH i første omgang.men burde jeg kanskje spare den. jeg mener det ville kanksje være ett heftig + for en som vil inn i en god guild. men til burning crusader er den sikkert ubrukelig uansett så. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingen guilder med et fnugg av selvrespekt tar inn folk basert på om de kan en sjelden enchant eller ei. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er litt spent på hvor bra jewelcrafting blir, blir det like dumt som blacksmithing tro? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det noen andre som har problemer med å selge +100g ting på AH? Har masse greier i banken som er verdt ca. 1000g til sammen, men ingen kjøper noe... For 3-4 uker siden hadde slike ting gått unna fort som fy. Kanskje folk har begynt å spare til BC eller noe? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mulig jeg har vært litt tidlig ute for jeg har ikke hatt noe problemer med å kvitte meg med "overflødig" og dyre gjenstander på AH. Ser at trenden nå er sterkt fallende priser på epics og bøker av forskjellige sorter. Mulig dette er kun på min server (Wildhammer). Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 vurderer å dra i SM for å få penger til epic mount på huntern min. Men hva tjener jeg på et run? og hvor lang tid vil jeg bruke sånn ca.? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser alle Guildbanker selge unna nå før nexus og 60 epic vil bli verdt 1g. Kjøpte onyx back med 15 fr , T1 bracer til alt, epic leather fire res feet, for 100g på arathor som er en 3500g for fofror AH, dyr server. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 vurderer å dra i SM for å få penger til epic mount på huntern min. Men hva tjener jeg på et run? og hvor lang tid vil jeg bruke sånn ca.? 7075481[/snapback] Tja, 1g per run eller så, mer om du har herbalism. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 vurderer å dra i SM for å få penger til epic mount på huntern min. Men hva tjener jeg på et run? og hvor lang tid vil jeg bruke sånn ca.? 7075481[/snapback] Tja, 1g per run eller så, mer om du har herbalism. 7076496[/snapback] Om det er Scarlet Moneastery vi snakker om bør du nok legge på litt til. 1g får man fint på et halvt SM-GY-run. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Fungerer dette tro. Bildene kom vist ikke med. skal legge dem inn her. Var visst bare bilder av vanlige timg man vet om, som macro osv. Endret 16. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hihi, litt sjarmerende med "When you start to accumulate a lot of items (I usually have over 100 items in AH at a given time)". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm, jeg må vel prøve denne fantastiske Autioneer-addon-en, da, selv om jeg bare har litt over 200 gull i startkapital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå