Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har de uppa damagen på elementsa nord i Silithus i senere tid? skulle ned der med magen og hive på meg improved dampen magic, men etter å ha samlet sammen en  fin gjeng var jeg allerede død, de gjorde nå rundt 30-40 damage..

6909474[/snapback]

Er nok nerfa ja. De la til fysisk skade i tillegg så vidt jeg skjønte?

Lenke til kommentar

Ja, på en eller annen merkelig måte. Fire elementals gjør null skade med Fire ward, men så snart den er brukt opp, gjør de både fysisk og magisk skade (får masse resists og mana via Magic absorption). Blizzard har jo tidligere sagt at ett angrep ikke kan være magisk og fysisk samtidig (ref. Hurricane, Dwarven hand cannon, etc.), så jeg syns det er veldig pussig.

Lenke til kommentar

Kan jo komme med mitt tips :)

 

Takket være invasjoner av bots er prisen på Living Essence og Essence of Water gått rett til bunns på min server (Twisting Nether).

 

Jeg kjøper da opp nok til å lage en Hide of the Wild og farmer Larval Acids (tar en 2 timer).

 

Kjøper da resten (leather, cured rugged hide og tråd). Prisen totalt på mats er da mellom 100 og 125g. Skaff så en crafter og selg den. På min server har jeg gjort dette i 3 uker og dinga nettopp 4000 gull.

 

Selger nemlig den berømte Hide of the Wild for mellom 350-400 gull. Det som gjør den så populær er at både prester,palas og druids trenger den ;-)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...