Caddy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er beste "grindmachine"? Warrior, rogue eller mage? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Mage (selvfølgelig). ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Sa loffen som bare har spilt en mage. :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Sa loffen som bare har spilt en mage. :!: 6853661[/snapback] Kom gjerne med motbevisninger. Jeg vet i hvert fall at jeg farmer mye fortere enn vennene mine som spiller warrior/priest/shaman/rogue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Men så er ikke du restospecca da. :< Men er mage, rogue og druid(feral) er klasser som grinder ganske så fort. :] Lenke til kommentar
War Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) vil si mage , har hatt shadow priest som nå er holy, rogue og kriger. Men grinder alltid med en mage. Så 2 mages på lvl 50 trekke 20 lvl 50 mobs i Wpl , tok 5 sek så var alle døde, vis meg en klasse som hadde gjort det samme. Jeg tok video av det men hvordan komprimerer jeg? Kanskje jeg finner printscreen. 146 MB (153 941 248 byte) på 7 sek video :-O Endret 13. september 2006 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Kommer jo helt an på hva som skal grindes, da. Av mine 5 lvl60-chars plukker jeg warlocken og knerter en voidwalker for health-regen. Rogue med Crusader/lifestealing, Heroism-trinket og Cannibalize er heller ikke helt på trynet. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Mage grinding 50k dmg på 1 sek ? 10 sånne Vis meg en video med en rogue med crusader gjør det samme. Endret 13. september 2006 av War Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Priest med Holy Nova. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er beste "grindmachine"? Warrior, rogue eller mage? 6853405[/snapback] Det greieste er muligens om man kjører mage/priest sammen, om du da har en venn til å hjelpe eller to kontoer. Da slipper man å tenke på å bandasjere like ofte (om du blir truffet før fiendene er døde da ), og man har skjold for å bruke spells uten interrupt, og presten kan også hjelpe til litt med holy nova Man har også muligheter for å dele en int-, en sta- og en spi-buff mellom seg, noe som kan være digg å ha. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 wow-sellers bruker stort sett hunter (?) ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 wow-sellers bruker stort sett hunter (?) ... 6856479[/snapback] helst night elf for da kan de regenne i stealth Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hunter er vel lettest og botte og, vil jeg tro. I og med at man ikke trenger å flytte på seg når man slåss pga. pet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hunter er vel lettest og botte og, vil jeg tro. I og med at man ikke trenger å flytte på seg når man slåss pga. pet. 6859221[/snapback] Ellers har jeg sett en mage jeg tror var en bot. Veldig repetitivt kampmønster, svarer ikke i det hele tatt på /w, osv. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 blir så jævla forbanna når jeg ser bots... møtte på en shitty geara orc hunter i silithus her en dag, gjorde det samme hele tida, og ga ingen respons på noe i det hele tatt, ganka livsjiten utav henne. når de er samme faction blir det vanskelig da... må nesten skaffe meg noen kontakter på horde, frostwhisper. anyone? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 mage er vel veldig bra og grinde med i mine øyer også- grunne ntil att gold sellers bruker hunter er pga att de er lettre og programere og kan feighn death. av mine 3 lvl 60er var mage best og grinde med ja Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det ligger veldig mye penger i og fiske også. Det er det som jeg tjener mest penger på faktiskt. Dra til Azhara ved stranden i mitten og fisk i schoolsene der. Massevis med Stonescale eel's som selger for ca 15-25g pr.stack. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det har jeg også hørt Phyx Dessuten hvis du kan lage Lava Belt så lønner det seg å kjøpe opp Fiery Cores (Til ca 30 G på min server) og farme/kjøpe resten av matsa, så kan du tjene opp mot 100 G på gang du selger, dette er utrolig lettjente penger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mage grinding 50k dmg på 1 sek ? 10 sånne Vis meg en video med en rogue med crusader gjør det samme. 6854052[/snapback] Underholdene video, takk for link:) Starte mage anyone ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Grunnen til at Stonescale Eel selger så dyrt, er at det brukes til Stonescale oil som brukes i Flaks of the Titans, spesielt. I guildet mitt farmer vi disse og får gratis pots igjen, vet ikke om det er noen guilds som faktisk kjøper fra AH. Brukes til et få andre flasker og tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå