Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Med 2/2 Imp. Dampen magic kan mages tøffe gjennom (og AoE-grinde) wind elementals i Silithus uten å ta noe særlig skade. Eller, kunne iallefall, jeg har merket at elementals i Arathi har begynt å gjøre fysisk skade etter siste patch.

6814502[/snapback]

Jepp, har merket at de i Silithus også har blitt nerfa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN INN I HÆLVETTE DA!?!

 

har i det siste grinda Essence Of Air i Silithus for penger, funka helt genialt, men hva faen?? laveste buyout pris da jeg begynte var 8g, nå er det 4.50 føkkings lusne g ?

hva faen slags noobs er det som gidder å ødelegge AH på den måten ??

 

:wallbash:  :realmad:  :yucky:  :sick:

 

beklager alle smilyene...

6814179[/snapback]

 

Noen "smartinger" som har ødelagt mye av markedet på Daggerspine for mineraler også. Pleide å være mellom 2 og 3 gull for en stack iron bars, 3 - 4 gull for en stack mithril bars. Nå er det noen som har startet å legge ut mye av begge deler på AH for 39 sølv bid 99 gull buyout. Jeg gremmes...

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
Noen "smartinger" som har ødelagt mye av markedet på Daggerspine for mineraler også. Pleide å være mellom 2 og 3 gull for en stack iron bars, 3 - 4 gull for en stack mithril bars. Nå er det noen som har startet å legge ut mye av begge deler på AH for 39 sølv bid 99 gull buyout. Jeg gremmes...

6841665[/snapback]

 

Det er ikke noe økonomi styrt, det er tullinger som vil at man man skal bli fanget av lag.

 

På ting man gjerne kjøper masse av om ganger leggerdem inn noe til 99g.

på AH på arathor er det ca 96% av hele ah sånn. på ting verdt 1-30g

Får ikke kjøpt noe lenger.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det er ikke noe økonomi styrt, det er tullinger som vil at man man skal bli fanget av lag.

 

På ting man gjerne kjøper masse av om ganger leggerdem inn noe til 99g.

på AH på arathor er det ca 96% av hele ah sånn. på ting verdt 1-30g

Får ikke kjøpt noe lenger.

6841784[/snapback]

Kan du forklare? Jeg tror ikke jeg tok poenget.

Lenke til kommentar

Skaff deg recipe på Onyxia cloaken til og begynne med. Få også en tailor venn til å lage Cindercloth Cloak til deg gratis når du gir han alle mats, kjøt opp Onyxia Scales til 40 G (Denne prisen på min server hvertfall) og selg hele shiten for 80-100 G. Vips så har du tjent en 30 G +. Dette har jeg gjort de siste dagene, og skal snart begynne å lage Lava Belts med å kjøpe mats billig og selge shiten dyr, alltid noen gold buyers som kjøper sånt no for dyre penger.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke at onyx er vanskelig , det er et overflod av scales der.

Men alle skal tjene penger, og Ah er ødelagt av spillere som skal tjene på lag, så 99% av items på ah har en items til 1000g. Sånn at Auctioner vil gi en kunstig høy pris på items.

Ingen følger det 100% med det gir folk en pekepinn.

Lenke til kommentar
der ser man, ca 420 g billigere en på min server, nettop derfor det ikke gåt å sammenligne "hvor mye gull har du"

En som tjener 10g på samme ting man tjener 500 på en annen server.

6845921[/snapback]

mjoa, repair koster fortsatt samme på alle serverne.

Selv trutter jeg rundt med 900 gull og misliker sterkt å bruke dem på annet enn repair :)

Lenke til kommentar
mwahahahahahahaha.... søk på essence of air på AH på Frostwhisper, Alliance nå

 

har sånn ca 27 lagt ut ellerno  :!:

6840698[/snapback]

Ikke lurt.

6841686[/snapback]

 

hvorfor ikke? er ikke rare avgiften for å legge de ut da...

 

men uansett.. da jeg la de ut, til 6g bid og 7g BO, var det en annen kar some hadde 5 ellerno for 6.50g bid og BO, pluss noen billige Full-stacks. igårmorges dro jeg på klassetur, og kom hjem nå for å finne ut at hele TO av mine essences var solgt... hva faen?

 

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...