Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Synes du burde revurdere yrkene Psilocybe.

 

Enchanting level 1 = Du kan disenchante alt du finner.

 

Jeg har tent opptil 13,5 g på å disenchante en random grønn gjenstand (gjenstanden må være rundt level 5x, så fungerer ikke så bra for lave levels) jeg bare kunne solgt til vendor for 1-2 g. Disenchante + selge på AH = lett og rask vei til rikdom. Du kan i tillegg kombinere det med runs hvor du er på utkikk etter ting du trenger. Alltid mye grønt/blått som dropper, og du vinner/looter garantert EN gjenstand.

 

Jeg var mining/engineering før, for å få opp skill i Eng. Angrer ikke et sekund på at jeg droppet mining for enchanting  ;)

4844105[/snapback]

 

jeg er hel enig! enchanting er reine penge maskinen :D jeg har tjent opptill 10g på en dag med min lvl 38 warrior! på Sylvanas (horde).

Endret av andrenilsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare vent til du kommer opp i lvl , 80g på en DE kommer så snart du begynner på heavy epic.

 

Har selv ench på grigeren for DE.

Tjente selv 60g på 7 De av grønne items i ungoro da som essence dropper som selger for 6-9g for 1 og noen ganger blir det 2-3 av dem på en DE .

 

Large brilliant shard får jeg av ca 90% på rare (blå) . det er 6g for 1 på min server

 

Og radiant shard 3g, men dropper som relel 3 og 3.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg kjører herba/skinning, og har ingen problemer med penger på min priest. Jeg har kjøpt og solgt littegrann også (auctioneer ftw), men det er ikke alt av fortjeneste som kommer derfra.

Vurderer dog å la bank-charren få enchanting, så den får disenchante alt jeg finner. Det er muligens ikke så mye å hente på det enda, siden jeg ikke er over lvl 40 med presten engang, men vi får se.

Lenke til kommentar

:thumbs:

Fortalte en rogue at han måtte dra til silithus og farme text mobs.

kom tilbake etter 2 timer med 80g.

Han solgte all text til meg da for 1g pr stk.

 

andre gangen var det 60g, men da var det sykt med folk der.

Farm skorpoiner for blodet demmes, det er også ca 1g pr stykk pga DMF.

Lenke til kommentar
jeg er hel enig! enchanting er reine penge maskinen  :D jeg har tjent opptill 10g på en dag med min lvl 38 warrior! på Sylvanas (horde).

6793452[/snapback]

 

10g per dag, altså. Dvs. 0.4g per time? Trekker du fra hva shards/dust koster, eller hva gjenstandene du disenchanter ville solgt for?

 

Personlig kan jeg fint tjene 40-50g per time ved å plukke herbs, om jeg gidder. Om jeg gidder, kan jeg plukke copper ore utenfor Orgrimmar og antageligvis tjene 15-20g timen.

Lenke til kommentar
Jeg kjører herba/skinning, og har ingen problemer med penger på min priest. Jeg har kjøpt og solgt littegrann også (auctioneer ftw), men det er ikke alt av fortjeneste som kommer derfra.

Vurderer dog å la bank-charren få enchanting, så den får disenchante alt jeg finner. Det er muligens ikke så mye å hente på det enda, siden jeg ikke er over lvl 40 med presten engang, men vi får se.

6798365[/snapback]

åååh støtter den :D .

Har tjent 200 gull til level 45. og da har jeg ikke telt med fadeleaf, som sikkert er 50-60 gull alene.

Tror jeg har 3-4 dager og er 46 :D

Lenke til kommentar
Jeg kjører herba/skinning, og har ingen problemer med penger på min priest. Jeg har kjøpt og solgt littegrann også (auctioneer ftw), men det er ikke alt av fortjeneste som kommer derfra.

Vurderer dog å la bank-charren få enchanting, så den får disenchante alt jeg finner. Det er muligens ikke så mye å hente på det enda, siden jeg ikke er over lvl 40 med presten engang, men vi får se.

6798365[/snapback]

åååh støtter den :D .

Har tjent 200 gull til level 45. og da har jeg ikke telt med fadeleaf, som sikkert er 50-60 gull alene.

Tror jeg har 3-4 dager og er 46 :D

6801713[/snapback]

Jeg er straks nærmere 250g enn 200g, og da har jeg kjøpt meg litt gear og er lvl 36.

Lenke til kommentar
Jeg kjører herba/skinning, og har ingen problemer med penger på min priest. Jeg har kjøpt og solgt littegrann også (auctioneer ftw), men det er ikke alt av fortjeneste som kommer derfra.

Vurderer dog å la bank-charren få enchanting, så den får disenchante alt jeg finner. Det er muligens ikke så mye å hente på det enda, siden jeg ikke er over lvl 40 med presten engang, men vi får se.

6798365[/snapback]

åååh støtter den :D .

Har tjent 200 gull til level 45. og da har jeg ikke telt med fadeleaf, som sikkert er 50-60 gull alene.

Tror jeg har 3-4 dager og er 46 :D

6801713[/snapback]

Ah, jeg husker hvor bra fadeleaf solgte i forhold til alt annet. :love:

Lenke til kommentar
Ah, jeg husker hvor bra fadeleaf solgte i forhold til alt annet.  :love:

6802997[/snapback]

 

Vanlig situasjon:

-Auction Created

-Your Auction of Fadeleaf Sold. Removing signature ... [....] .

 

Samme gjelder ofte Wild Steelbloom etc. også. Det er enkelte herbs som går unna AH i løpet av få strakser etter at de er lagt ut.

Lenke til kommentar
jeg er hel enig! enchanting er reine penge maskinen  :D jeg har tjent opptill 10g på en dag med min lvl 38 warrior! på Sylvanas (horde).

6793452[/snapback]

 

10g per dag, altså. Dvs. 0.4g per time? Trekker du fra hva shards/dust koster, eller hva gjenstandene du disenchanter ville solgt for?

 

Personlig kan jeg fint tjene 40-50g per time ved å plukke herbs, om jeg gidder. Om jeg gidder, kan jeg plukke copper ore utenfor Orgrimmar og antageligvis tjene 15-20g timen.

6800295[/snapback]

 

jeg bruker disenchanting da... bare disenchanting, glemte å si det

Lenke til kommentar

En annen ting dere må legge enn er addons som viser vendorpris på items.

Noen Questbelønninger er nemlig total forskjellige i verdi.

 

Du fullfører ett Q og kan velge mellom plate 1 sta eller leather 3 agi

 

Hold musen over itemen og se at platen er 6g vendor mend leatheren er 40s vendor.

Med å sjekke det på alle Quest kan man sikkert tjene hundrevis av gull i lengden uten å gjøre noe mere.

Lenke til kommentar

MEN INN I HÆLVETTE DA!!!?!

 

har i det siste grinda Essence Of Air i Silithus for penger, funka helt genialt, men hva faen?? laveste buyout pris da jeg begynte var 8g, nå er det 4.50 føkkings lusne g ?

hva faen slags noobs er det som gidder å ødelegge AH på den måten ??

 

:wallbash::realmad::yucky::sick:

 

beklager alle smilyene...

Lenke til kommentar

det er mange ja! alle aper etter som en flokk tilbakestående sauer. hadde jeg hatt nok gull skulle jeg kjøpt opp alt og satt en anstendig pris på de igjen...

 

hvis noen på frostwhisper (alliance) har gull og litt forretningsvett, dra en tur på AH og gjør azeroth til et bedre sted.. vær så snill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...