Gjest Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei. Jeg har ikke lest hele tråden. Har noen en helt GENIAL metode å ginde gull på for en Arms WArrior? Jeg liker å se gullet vokse ..hvis du kjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du bør nevne hvilke proffesions du har..? Men personlig så liker jeg å farme gull å runecloth fra giants i burning steppes, runeclother bruker jeg til Darkspear trolls rep. De dropper også dark iron scraps som jeg bruker til AD insignia quest. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Noe som funker er å ta en tur til Silitus, deretter går du nord-vest, der finner du nen elements. Disse har ganske stor sjanse for å droppe Essence or air, og noe annent som selger godt på AH. Ulempen med disse mobsa er at de ikke dropper spenn. Jeg farma disse i en time, fikk ca. 70g for det jeg fant. En kompis av meg fant hele 8 essence of air på en og en halv time, det er over hundre gull bare for de. 6422638[/snapback] Funker disse for en lvl 58 rogue? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei. Jeg har ikke lest hele tråden. Har noen en helt GENIAL metode å ginde gull på for en Arms WArrior? Jeg liker å se gullet vokse ..hvis du kjønner hva jeg mener. 6424967[/snapback] Jeg også, nede i 2000g nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 "Nede i 2000g"? Er det lite? Du har råd til allt du trenger nå da. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hvis det er lite så lurer jeg på hva 10g er.... :S jeg føler meg som et null.. :'( Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Så skal det også sies at Per-Stian er en paladin som er med i en guild som har BWL som farmstatus, og har begynt på Naxxramas.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hadde mer for ikke lenge siden (2700) men twinka noe greier her og der.. og BWL, aner ikke om vi greier Razorgore lenger engang! Vi wipa 2 ganger i ZG på hakkar fordi vi hadde ikke tatt han på noen måneder.. Endret 4. juli 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 For den som er interessert i å få mye penger veldig veldig kjapt så fins det ingen utveg utenom auctioneer, jeg tjener ca 1000g i månden på det å kjøpe og selge items som andre selger for billig på AH. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 For en erfaren spiller, er ikke 2000g særlig mye, tror det er derfor han sier han er "nede" 2k. Nøkkelen er gathering professions, BoE drops og pengedrops. Hvis du har noenlunde peiling på hvor du skal mine/herbe/skinne, samt at du vet hvilke mobs som dropper hva, så er det egentlig bare tiden som setter begrensning for hvor mye penger du skal kjøpe. I tillegg er det mye lettere å gjøre dette etter lvl 60, og du har kjøpt swift mount etc. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Men hva må jeg skinne for å få denne godt betalte Rugged leather? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Men hva må jeg skinne for å få denne godt betalte Rugged leather? 6585539[/snapback] Thottbot søk: Rugged Leather De vanligste mobene folk farmer for Rugged Leather er vel kanskje Ice Thistles i Winterspring. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 noen som vet om en bra grindeplass til (warlocks)? prisene på felcloth har gått ned noe så jævlig i det siste (fra 2g til 80s på det laveste), og det var liksom yndlingsplassen min Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Synntes trading ble kjedelig og begynnte å farme. I isilithus er det jo nesten en 1 for en text. Etter en time kun dreping Hs et jeg og la alt på ah for 1g pr stk 60 g fortjeneste etter fix og nye bandager . Tar ikke lang tid å farme gull , man må bare gidde. Alle "venna" mine står i IF og tigger etter penger siden jeg har så "mye" Man kan jo også soloe lvl 35-30 instanser for lvl 19 gear rare. får jo 400g for en lvl 19 dagger med 1 agi på ah. Ny trend det med Twinks. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 tror jeg prøver essence of air nå først... har grinda endel essence of water i felwood før, men de er få mobs, og det blir ofte trangt om plassen der... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 noen som vet om en bra grindeplass til (warlocks)? prisene på felcloth har gått ned noe så jævlig i det siste (fra 2g til 80s på det laveste), og det var liksom yndlingsplassen min 6751987[/snapback] fy faen... felcloth på haomarush = 4 gull for 1... og rundt 10 gull for 1 mooncloth... uansett, giants sør i winterspring er en slager, dropper kanskje en frost prot potion recipie, dropper juju stuff for frost resistance og dropper 15-30 sølv per mob, dropper også en god del grønt/grått. Fear + shadowbolt er en slager, med sacca voidwalker for mana regen (life regen hvis du tar melee + life tap) Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 jeg tjener ca 1000g i månden Hvor mye spiller du pr mnd da? Jeg spiller ca 310 timer pr mnd og for meg ville det ha blitt 3,2g pr time Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 jeg tjener ca 1000g i månden Hvor mye spiller du pr mnd da? Jeg spiller ca 310 timer pr mnd og for meg ville det ha blitt 3,2g pr time 6787699[/snapback] 10 timer HVER dag? =S ot men men Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Høres vel mye ut, men når man studerer data med fjernundervisning får man bedre tid. Bruker også mange av di timene på scanning av ah på begge sider og wow video mekking. 35t uka ryker jo på raiding også Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 tenk deg at 1c=1kr 1s=100kr 1g=10000kr omg da blir epic mount dyr da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå