Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ikke lest hele tråden.

Har noen en helt GENIAL metode å ginde gull på for en Arms WArrior? Jeg liker å se gullet vokse ..hvis du kjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284

Du bør nevne hvilke proffesions du har..? Men personlig så liker jeg å farme gull å runecloth fra giants i burning steppes, runeclother bruker jeg til Darkspear trolls rep.

 

De dropper også dark iron scraps som jeg bruker til AD insignia quest.

Lenke til kommentar
Noe som funker er å ta en tur til Silitus, deretter går du nord-vest, der finner du nen elements. Disse har ganske stor sjanse for å droppe Essence or air, og noe annent som selger godt på AH. Ulempen med disse mobsa er at de ikke dropper spenn. Jeg farma disse i en time, fikk ca. 70g for det jeg fant. En kompis av meg fant hele 8 essence of air på en og en halv time, det er over hundre gull bare for de.

6422638[/snapback]

 

Funker disse for en lvl 58 rogue?

Lenke til kommentar

Hadde mer for ikke lenge siden (2700) men twinka noe greier her og der..

og BWL, aner ikke om vi greier Razorgore lenger engang! Vi wipa 2 ganger i ZG på hakkar fordi vi hadde ikke tatt han på noen måneder..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

For en erfaren spiller, er ikke 2000g særlig mye, tror det er derfor han sier han er "nede" 2k. Nøkkelen er gathering professions, BoE drops og pengedrops. Hvis du har noenlunde peiling på hvor du skal mine/herbe/skinne, samt at du vet hvilke mobs som dropper hva, så er det egentlig bare tiden som setter begrensning for hvor mye penger du skal kjøpe. I tillegg er det mye lettere å gjøre dette etter lvl 60, og du har kjøpt swift mount etc.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Synntes trading ble kjedelig og begynnte å farme.

I isilithus er det jo nesten en 1 for en text.

Etter en time kun dreping Hs et jeg og la alt på ah for 1g pr stk

60 g fortjeneste etter fix og nye bandager .

Tar ikke lang tid å farme gull , man må bare gidde.

Alle "venna" mine står i IF og tigger etter penger siden jeg har så "mye"

 

Man kan jo også soloe lvl 35-30 instanser for lvl 19 gear rare.

får jo 400g for en lvl 19 dagger med 1 agi på ah.

Ny trend det med Twinks.

Lenke til kommentar
noen som vet om en bra grindeplass til (warlocks)? prisene på felcloth har gått ned noe så jævlig i det siste (fra 2g til 80s på det laveste), og det var liksom yndlingsplassen min :p

6751987[/snapback]

fy faen... felcloth på haomarush = 4 gull for 1... og rundt 10 gull for 1 mooncloth...

uansett, giants sør i winterspring er en slager, dropper kanskje en frost prot potion recipie, dropper juju stuff for frost resistance og dropper 15-30 sølv per mob, dropper også en god del grønt/grått.

Fear + shadowbolt er en slager, med sacca voidwalker for mana regen (life regen hvis du tar melee + life tap)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...