Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, Jeg kan komme med ett tips

 

Når noen selger F så w at de burde selgen fort for når lvl capen øker så raser den i pris , og at den allerede har sunket med 1000 g på 4 mnd.

900g er ikke uvanlig lengre, min selger var så desp etter epicmount så jeg fikken for 300g.

 

Men sannheten er at våpenet fortsatt kommer til å tanke, item lvlen påQS er jo 71.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Enkleste måten å tjene gode penger på er AH skills. Kjøp billig selg dyrt.

En time på AH kan innbringe flere hundre gull noe jeg ofte gjør mens jeg venter på mc/bwl eller noe annet. Og mine yrker er alltid skinning/mining.

 

Meget fin guide Psilo :thumbup:

Lenke til kommentar

Man skulle kunne tjene gode penger om man kunne transfer sin char rundt om kring på servere.. Billigste jeg så QS boka på BL var til 800g

Den pleide som regel å gå for rundt 1k til 1,2k

Har snust litt innom AH på Moonglade men har ikke så mye gull etter mount kjøp.

 

Men skulle hatt det og kjøpt en QS bok for buyout 330g, og en annen til 400g..

Hadde glatt fått solgt dem med en liten teleport til BL for 1k pr stk.

Faktisk var det 4 stk QS bøker til salgs på AH denne dagen..'

De som hadde lagt dem ut på salg ante nok ikke hva de var verdt..

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å redigere alle postene dine, me prøv å skrive norsk. Dette gjelder generelt språket ditt. Jeg blir gal av å lese postene dine. At du bruker generelle forkortelser som IF, OG og SW er greit nok, men med QS, F osv må man nesten lese poster rundt for å forstå hva det dreier seg om. Et punktum og komma i blant er heller ikke å forakte:)

Lenke til kommentar

OK, her er mine tips for de rundt lvl 30-35...

 

1) Stikk til STV og drep gorillaer, tigere og pantere. Bristly Whisker gir 73s 30c per stack (10stk), og Coarse Gorilla Hair gir 60s 80c for en stack (10 stk)

 

2) Lær deg fishing og cooking. Når du har kommet i lvl 50+ i fishing, stikk til The Barrens og fisk Deviate Fish. Med litt Mild Spices kan de gjøres om til Savory Deviate Delight. Disse selges i AH for nesten 10g per stack! Merk at dette gjøres på serveren Shadow Moon, veit ikke hvordan det er på andre servere...

Endret av Diff
Lenke til kommentar
Enkleste måten å tjene gode penger på er AH skills. Kjøp billig selg dyrt.

En time på AH kan innbringe flere hundre gull noe jeg ofte gjør mens jeg venter på mc/bwl eller noe annet. Og mine yrker er alltid skinning/mining.

 

Meget fin guide Psilo  :thumbup:

5908494[/snapback]

hvist du bruker denne addonen http://auctioneeraddon.com/ så er det utrolig lett og finne ting som selges billiger en normalt , jeg tjente 60g på under 1 time i dag .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Enkleste måten å tjene gode penger på er AH skills. Kjøp billig selg dyrt.

En time på AH kan innbringe flere hundre gull noe jeg ofte gjør mens jeg venter på mc/bwl eller noe annet. Og mine yrker er alltid skinning/mining.

 

Meget fin guide Psilo  :thumbup:

5908494[/snapback]

hvist du bruker denne addonen http://auctioneeraddon.com/ så er det utrolig lett og finne ting som selges billiger en normalt , jeg tjente 60g på under 1 time i dag .

6017234[/snapback]

Jeg har lagt det inn nå, men slik jeg ser det så er det ikke mye som selges billigere. Vet ikke om jeg helt har skjønt hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Vel, det er om lag en måned sidenFtZ skrev det. Har det forandret seg mye på den tiden?

6212358[/snapback]

 

 

vet ikke , på daggerspine er ah dødt etter migreringen , over 60% av inbyggerne emigrerte vekk , faktisk så mange enmigrerte at det nå er migrering hit .

 

jeg har da heldigvids hadlet inn på noen uber billige blå ting som skal selges når det kommer folk.

 

 

et hot tips nå er vell og se på hvilke ting som det kommer til og bli behov for i fremtidige updater , og stacke opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...