Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør som meg gutter og jenter! finn deg en lvl 60 ( egentli samme hvilken class, vil helst annbefale mage) ta 4-6 SM runs. fikk tilsammen på 1 GY run, 2 LIbary run og 1 Armory run ca 110 silk cloth, vendor trash, blåe/grønne ting som jeg dissenchanta.

 

tjente tilsammen 15g på disse runene, + at jeg enda ikke har slogt reagentsene for dissenchantinga som er verdt 5-10g ;)

Lenke til kommentar

Et annet lite tips, hvis du er herbalist:

 

Samle opp Swiftthistle og Fadelead for harde livet! Fadeleaf er ihvertfall utnytta angående pris på Bloodfeather, siden rogues trenger det til Blinding Powder. :hrm:

Slemt å utnytte andres behov: Tja...

Innbringende: Ja. :p

 

(Beklager om det har blitt nevnt før, tenkte bare jeg skulle være så frekk...)

Lenke til kommentar

ja? hva skjedde med "wow, imba money sell poijsons!!"?

 

Var den tim meg?

 

1) prisene på råvarer er verdt mer en potionsene på serveren, dvs isteden for 1000g uka er det ca 100g uka.

2) Jeg levler en pala (20) og rouge(27) som guildet trenger.

3) Jeg jobber og går på skole , har 6t spille tid pr dag og ikke 16.

Og med 5 karakterer blir det mye utnyttelse av mats og mange skills å øke ca 1% vendor/AH trach.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
ja? hva skjedde med "wow, imba money sell poijsons!!"?

Hva er det egentlig du har så utrolig imot war? Fyren gjorde jo en GENIAL ting, han sa selv at det ikke kom til å vare for alltid... (jeg må innrømme at han kanskje ble litt høy på pæra da han trodde han kunne kjøpe hand of ragnaros :p)

Lenke til kommentar
ja? hva skjedde med "wow, imba money sell poijsons!!"?

Hva er det egentlig du har så utrolig imot war? Fyren gjorde jo en GENIAL ting, han sa selv at det ikke kom til å vare for alltid... (jeg må innrømme at han kanskje ble litt høy på pæra da han trodde han kunne kjøpe hand of ragnaros :p)

5703101[/snapback]

joa.... Det som er saken er at han solgte potions (ja, trodde det var ebay gull først) og skrøt av at han var rikest på servern osv osv. Og nå så trenger han tips til å tjene penger?? Ser du ikke poenget?

Og nei, er ingen storfarmer av penger. Tar det som det kommer og kjøper blå ting på ah og selger for mer. Sakte men sikkert trutter det inn penger. Og noen av oss tjener faktisk penger på mc raid :love:

Lenke til kommentar
På en god kveld får jeg 2-4 arcane crystals i timen, som selger for 20g per stk. SM is for noobs and stuff rite.

 

Man skal ha bra med flaks om man får 2-4 krystaller på en times farming da. Selv farmet jeg 25 large thorium veins uten ene eneste krystall her forleden og det tok en del mer tid en en time. Det hjelper jo self ikke at flere farmer på dem samtidig da. Men klart at på en "tom" server er jo dette lettere.

Lenke til kommentar
På en god kveld får jeg 2-4 arcane crystals i timen, som selger for 20g per stk. SM is for noobs and stuff rite.

 

Man skal ha bra med flaks om man får 2-4 krystaller på en times farming da. Selv farmet jeg 25 large thorium veins uten ene eneste krystall her forleden og det tok en del mer tid en en time. Det hjelper jo self ikke at flere farmer på dem samtidig da. Men klart at på en "tom" server er jo dette lettere.

5709912[/snapback]

Rekorden min er vel å logge inn oppå en vein og få TO arcane crystals fra den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...