Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Finfin måte å tjene litt peng på som low level er å plukke "Stranglekelp" enten langs kysten fra westfall og nedover, eller vist du er Nigth elf darkshore og nedover. Man samler fort to-tre stack's i timen og kvar stack går vel for rundt 4g. Det fine med å plukke stranglekelp er at Stranglekelpen svært skelden er guard'a av mobs og på den måten lett og få tak i også for low levels. Er du druid i tilleg og har fått aqua-formen din er det eit stort pluss.

Endret av jon-t
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg gjør som funker helt greit er å stikke til venture co karene i Stranglethorn Vale og grinde shredderne.

Det er bare 2 stk, men de respawner veldig fort og dropper fused wiring som går for 5g per stk på AH (i alle fall på Zenedar).

Kombinerte den med Rock elementals i badlands når jeg farmet gull til lvl40 mount

Lenke til kommentar

Bare dustete å satse på å få epics. Det blir som å basere inntekten sin på at du vinner i lotto.

 

Shade22: tjener du noe på tailoring og enchanting? Har du farmet rep for über-oppskriftene? Hvis ikke, dropp dem, og plukk opp skinning/mining/herbalism.

 

Sjekk ut hvor mye disenchants fra Princess-drops (det er vel "Small brilliant shard" stort sett) går for på din server. Er det mer enn 2g, kan du ta en del runs i Maraudon.

Lenke til kommentar

Jeg har i det siste tjent en god del gull på alchemy (over 100 gull på 2-3 dager).

Jeg kjøper opp Heart of Fire og transmuter det til 3 Elemental fire (10 min cooldown), da får jeg en elemental fire for under 50s.

Så lager jeg Greater fire protection potions med elemental fire og Dreamfoil. Vanligvis finner jeg Dreamfoil, men jeg tjener også godt på potionene viss jeg kjøper Dreamfoil (vanligvis 7g for 20).

Vanlig pris for 5 Greater fire protection potions på dragonmaw er ca 10g, har falt litt i pris nå, så jeg tror jeg skal vente litt med å legge ut flere.

 

skal legge til linker senere

 

edit: dette forutsetter såklart at man har 300 in alch og er friendly med thorium brotherhood (for heart of fire --> elemental fire transmute)

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
100g på to-tre dager er kanskje litt i forhold til hvor mye tid og arbeid det kreves, men selfølgelig kan man få 100-200g daglig ved å grinde forskjellige ting. For eks som en annen sa, Water essences i felwood (HVIS du er alene)

5652025[/snapback]

 

så klart, men jeg har jo ikke spillt mere enn max 2 timer hver dag, og da har jeg vært 80% av tida i AB\WSG

Lenke til kommentar
En annen ting du kan gjøre som alchemist , gwaihir, er å skaffe recipen fra scholomance quest: Transmute essence of water til Essence of air.

Det er 5-10g hver dag for et under et halvt minutts "arbeid"

 

Dvs at du kjøper opp water på AH, og selger air på AH.

5652113[/snapback]

 

har den og, og gjør det en gang i blandt :)

Lenke til kommentar

Let på Tho.. hvor black lotus spawner om du kan plukke blomster.

Gå dit og plukk den, er den ikke er logg der ute og logg på mitt på natta, og plukk den så logg av igjen.

Selg swiftness potions ved BG NPC , da kan de løpe fortere med flagget og vinne mer.

Genialt .

 

Stå utenfor MC eller andre og selg healing potions.

Mange som tenker ja bare 5stk til in case. 40x5 x4-5g? = 800/1000g

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...