Edmund Blackadder Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 dedly: med mindre du har noen virkelig raffe oppskrifter, plukk opp gathering/gathering. Er det mange roguer, kan du jo ta elemental.. Helm of fire er jo standard utrustning for lvl45-roguer. Edmund: dragonscales, devilsaur eller rugged leather? Spar opp litt til Darkmoon faire-tider, og få rugged stack laget om til armor kits. 5587369[/snapback] Har ingen anelse.. Det som gir størst profitt. Har en i guilden som er Elemental Leatherworker som sikkert kunne lagd alt mulig til meg hvis jeg kom med mats til han.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Vel, der må du nesten sjekke prisene på AH. Er det mange på serveren din som farmer en viss type leather 24/7, så vil prisene synke. Er det noe som aldri dukker opp på AH, sjekk det opp på thottbot og se hvor du kan finne det. Ellers må jeg bare si at DI-mining er noe av det mest profitable jeg har foretatt meg. Bruker 20 minutter med roguen, stikker inn og ut av BRD 5 ganger, logger over på en annen char og pusler med den, og hopper så over til roguen igjen når timen er omme. Har brukt litt i overkant av en time /played på å sanke ore/gems verdt 90-100g, og dette inkluderer en del prøving og feiling (og corpseruns) mtp hvilke veins som kan mines. Rogue + mining = pengemaskin. Har også litt lyst til å få hunteren opp på 60 for å prøve disse famøse princess-disenchanting-turene. Den er grisekjapp å grinde med, så det skulle vel ikke ta allverden med tid. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du kan vel ta princess som shadow priest også? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vel, der må du nesten sjekke prisene på AH. Er det mange på serveren din som farmer en viss type leather 24/7, så vil prisene synke. Er det noe som aldri dukker opp på AH, sjekk det opp på thottbot og se hvor du kan finne det. Ellers må jeg bare si at DI-mining er noe av det mest profitable jeg har foretatt meg. Bruker 20 minutter med roguen, stikker inn og ut av BRD 5 ganger, logger over på en annen char og pusler med den, og hopper så over til roguen igjen når timen er omme. Har brukt litt i overkant av en time /played på å sanke ore/gems verdt 90-100g, og dette inkluderer en del prøving og feiling (og corpseruns) mtp hvilke veins som kan mines. Rogue + mining = pengemaskin. Har også litt lyst til å få hunteren opp på 60 for å prøve disse famøse princess-disenchanting-turene. Den er grisekjapp å grinde med, så det skulle vel ikke ta allverden med tid. 5587676[/snapback] eller du kan bare lvle opp 2 andre rogues og bruke 20 min på rogue 1 og mine, 20 min på rogue 2 og mine og tilslutt 20 min på rogue 3 og mine. Rince and repeat. Høres bra ut for hordies Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Øi, fyttigrisen. Det var jammensanten ikke dumt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Øi, fyttigrisen. Det var jammensanten ikke dumt. 5588367[/snapback] husk improved sap og items som gir bedre stealth . Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg fant bare 2 saker som skal øke stealth, begge var fottøy. Se her. Endret 13. februar 2006 av atrax Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hehe, det var bare tull, da. Å levle to roguer til 60 for å mine dark iron gjør at gull/time-forholdet synker ganske voldsomt, og det kan vi ikke ha noe av. Edit: og princess-runs var det ikke mye penger i. 2x Small brilliant shards per run blir 3g tilsammen. Endret 13. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Prøvd pick-pocketing i lbrs, Psilo? Det funker fint, springer rundt uten armor og stjeler. Ca 20g i timen, dette er en veldig jevn og fin inntekt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jada, det har jeg prøvd. Helt kurant og grei inntekt, og en del healthpots. Ikke alltid like gøy når de resister for andre gang i løpet av 5 minutter, dog. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jo du har helt rett psilocybe, kjør BRD så mange ganger du kan vil jeg si, men det med LBRS runs var mest for healing pots til instance runs og pvp [vist nødvendig] fra min side Før siste patchen kunne jeg klare og få med meg en kiste i LBRS hver gang jeg var der, som oftest 3 vakter - sap nr1, blind nr2, blind nr3 - åpne kisten.. Nå går ikke dette lenger Hver gang jeg har prøvd så blir de avbrutt akkurat i det kisten egentlig skal åpne seg og så får jeg fram ''You are in combat'' Var slik jeg skaffet enchanting mats, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre 5587234[/snapback] gjør ikke vanish at du komme rut av combat? 5587244[/snapback] Joda, du har rett i det, men da kan jeg ikke vanishe for da vil sap effekten forsvinne fra vakt nr 1 Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har en Paladin lvl 44 nå, noen som veit om noen ok steder å farme ting som selger litt samtidig som jeg grinder for XP? Nå for tiden holder jeg til i The Hinterlands, men syns ikke det er så bra drops der. Lenke til kommentar
murra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Grind for essenece.... Tar tid men med litt gull og du har spenn i bøtter og spann.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvis du tenker på Water essences i felwood så kan du bare glemme det.. Iallefall på min server. Der er dte 3+ folk til alle døgnets tider og da er det ikke verdt det... Living essences kanskje, men ikke air essences i silithus ettersom det dropper ca 1 essence i timen og den går for 12-15g. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jada, det har jeg prøvd. Helt kurant og grei inntekt, og en del healthpots. Ikke alltid like gøy når de resister for andre gang i løpet av 5 minutter, dog. 5602712[/snapback] De har en lei tendens til å resiste mest når vanish er på cooldown Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvor er det best å farme cash og runecloth nå som tyrs er blitt så grisenerfa? Driver å slakter litt deadwind ogres, men dropper jo fint lite anna enn cloth.. Skal jo ha penger til mounten også når jeg først blir exhalted Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva med blood-elfs i Azshara? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 har tyrs hand blitt nerfa? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvor er det best å farme cash og runecloth nå som tyrs er blitt så grisenerfa? Driver å slakter litt deadwind ogres, men dropper jo fint lite anna enn cloth.. Skal jo ha penger til mounten også når jeg først blir exhalted 5611545[/snapback] Bruk den magiske teleporten til The Venture Co (RPPvP) og farm Runecloth. Der selger nemlig stacks for 9g buyout. Så er det bare å bruke den magiske teleporten tilbake til din egen realm. Alle priser på den realmen er helt idiotiske, i allefall på alliance-siden. Ting selger altfor billig, og andre selger altfor dyrt. Kan ikke huske jeg har kommet over noe som er "normalpriset". Lenke til kommentar
Lord Tom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvor burde jeg grinde? Er i lvl 30 mage. Og hvor er det best å få silk cloth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå