Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull

Anbefalte innlegg

Tribal LW og skinning = tha gold-machine

Man trenger devilsaur patterne og muligheten til å soloe devilsaurer.

devilsaur gauntlets + devilsaur leggings = 22 devilsaur leather

22 Devilsaur leather = max 2 timer farming (hvis du vet akkurat hvor de går)

Devilsaur gauntlets + devilsaur leggings = 100g

epic mount på 6 dager :D (ihvertfall fikk jeg det + at jeg kjøpte rep med thorium brotherhood)

Trenger ikke all verdens gear for å soloe devilsaurer, men jeg er disc/holy prest med greit med epix så da går det lett :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RogerWilco: På horde-siden er det i hvertfall et marked, jeg har tjent oppmot 1k gull på å manipulere AH + andre metoder beskrevet i denne guiden.

Skal man ha en god del runecloth, pengedrop osv. er området rundt Uther's Tomb genialt. Gir også Minion's Scourgestones i fleng. Level 50-53, grinder der med min 51 warrior og tjener 4-5 gold i timen på pickups alene

Lenke til kommentar
er det noen tailor ting som ikke krever shitload av rare items for å bli lagd som disenchantes til illusion dust eller bedre?

5546372[/snapback]

Nei. Skrap heller sammen 3 stacks med runecloth og du har fått deg 4 saker fra AQ-folka som du kan disenchante. :)

Lenke til kommentar
er det noen tailor ting som ikke krever shitload av rare items for å bli lagd som disenchantes til illusion dust eller bedre?

5546372[/snapback]

Nei. Skrap heller sammen 3 stacks med runecloth og du har fått deg 4 saker fra AQ-folka som du kan disenchante. :)

5549839[/snapback]

smart, synd at runecloth koster jævla mye :(

burdegått ann å levert inn dusts :)

Lenke til kommentar

en ganske sleip ting er å ta en del runs i "endgame" og spare på blå items (ikke selg) og ta opp enchanting før eller senere og disecnaht og selg for en god del :) .

Hvis du er priest, ta på damage gear og si du trenger healing gear (drittunge? ja takk) og motsatt.

Anbefales ikke ovenfor guildies.

Lenke til kommentar

Nå holder jeg på og levle min Orc Warrior (Daggerspine-EU), er lvl 29 når jeg skriver dette.

Jeg har lootet og skinnet alle monstre, plukket opp alle veins og solgt alt på AH (utenom vendor-trash). Har brukt minimalt med penger på armor\våpen, kun tatt drops\quest-rewards.

Nå sitter jeg med 83g på innerlomma. Gleder meg til Badlands og STV, enorme mengder med gull som venter på meg ;)

post-85655-1139427379_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dark Iron'ne i BRD går _ikke_ ann å loote i BRD, det stemte overhode ikke overns med kartet. Og de få jeg fant var det en haug av eliter ved siden av, da jeg prøvde å mine den fikk jeg de på meg, og vanish funka ikke av en merkelig grunn.. Så det funker dårlig

Lenke til kommentar
Dark Iron'ne i BRD går _ikke_ ann å loote i BRD, det stemte overhode ikke overns med kartet.  Og de få jeg fant var det en haug av eliter ved siden av, da jeg prøvde å mine den fikk jeg de på meg, og vanish funka ikke av en merkelig grunn.. Så det funker dårlig

5578961[/snapback]

Vein-spawns varierer, noen ganger er de kjekt plassert, andre ganger ikke. Noen ganger spawner de bak mobs som patruljerer, noen ganger bak stasjonære mobs, og noen ganger bak bloodhounds. Ser du på kartet, syns jeg den øverste, røde prikken, samt den midterste blå prikken (på toppen), var de beste.

Nå står jeg i Dark iron highway med roguen min, helt innerst med Bael'Gar.

Edit: litt mer info.

post-5643-1139561671_thumb.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

.. og neste vein. :)

Edit: det skal være sagt, neste run inneholdt én greit plassert vein, og én bak 3 bloodhounds. Neste run igjen fikk jeg ingenting ut av, og neste igjen.. nada.

Edit2: og neste igjen.. to fine veins. 16 ore, 1x Blood of the mountain (25g) og 1x Black diamond (25g).. på 30 minutter.

post-5643-1139561903_thumb.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

BRD runs for Dark Iron Ore funker fett, var en del av det jeg gjorde for penger til epic mount :)

BRD - Mine DIO

*springer til LBRS*

Pickpocker gjennom LBRS, ~10g på 40-50 minutt [men jeg gjorde det mest for å skaffe Healing Pots og en og annen chest med green/blues for D-enchanting]

*springer tilbake til BRD*

Mine DIO's

*invite, give leadership, leave group*

- Rince and repeat :D

Lenke til kommentar

Jo du har helt rett psilocybe, kjør BRD så mange ganger du kan vil jeg si, men det med LBRS runs var mest for healing pots til instance runs og pvp [vist nødvendig] fra min side :)

Før siste patchen kunne jeg klare og få med meg en kiste i LBRS hver gang jeg var der, som oftest 3 vakter - sap nr1, blind nr2, blind nr3 - åpne kisten.. Nå går ikke dette lenger :ermm: Hver gang jeg har prøvd så blir de avbrutt akkurat i det kisten egentlig skal åpne seg og så får jeg fram ''You are in combat'' :(

Var slik jeg skaffet enchanting mats, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :cry:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Jo du har helt rett psilocybe, kjør BRD så mange ganger du kan vil jeg si, men det med LBRS runs var mest for healing pots til instance runs og pvp [vist nødvendig] fra min side  :)

Før siste patchen kunne jeg klare og få med meg en kiste i LBRS hver gang jeg var der, som oftest 3 vakter - sap nr1, blind nr2, blind nr3 - åpne kisten.. Nå går ikke dette lenger  :ermm:  Hver gang jeg har prøvd så blir de avbrutt akkurat i det kisten egentlig skal åpne seg og så får jeg fram ''You are in combat''  :(

Var slik jeg skaffet enchanting mats, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre  :cry:

5587234[/snapback]

gjør ikke vanish at du komme rut av combat?

Lenke til kommentar

dedly: med mindre du har noen virkelig raffe oppskrifter, plukk opp gathering/gathering. Er det mange roguer, kan du jo ta elemental.. Helm of fire er jo standard utrustning for lvl45-roguer.

Edmund: dragonscales, devilsaur eller rugged leather? Spar opp litt til Darkmoon faire-tider, og få rugged stack laget om til armor kits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...