MoFFaSSa£ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da kjørere jeg fire fram til level 20 og tar mer frost deretter. Blir nok level 20 imorgen. Hvilke frost talents burde jeg specce på etter level 20. 5411077[/snapback] Søk litt rundt på forumet så finner du noe sikkert. Hadde meg en fin kose tur i sm i går. Hadde ikke så mye og gjøre akurat da så hvorfor ikke. Der var jeg så ehdig og snuble over The Butcher samt dropa Sliverblade. På en fin time der tjente jeg 80g. Fikk 30g for butcher og 35 for Sliverblade. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 er det en fin måte å skaffe penger på en lvl46 warrior som meg? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hadde vært greit hvis noen kunne samle info om grindesteder for lvl 60s. Har prøvd så masse og har ikke funnet "mitt" sted enda. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 er det en fin måte å skaffe penger på en lvl46 warrior som meg? 5422591[/snapback] Jeg som level ~42 warrior løpte rundt i Stranglethorn Wale og skinnet alt jeg kom over av dyr, solgte alt jeg plukket opp og skinnet i løpet av en times tid og klarte å dra inn en god del gull på det. Beste plassen min hittil Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hadde vært greit hvis noen kunne samle info om grindesteder for lvl 60s. Har prøvd så masse og har ikke funnet "mitt" sted enda. 5422729[/snapback] Du kan jo teste Satyrer i Azshara, masse Fel og Runecloth der.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hadde vært greit hvis noen kunne samle info om grindesteder for lvl 60s. Har prøvd så masse og har ikke funnet "mitt" sted enda. 5422729[/snapback] Du kan jo teste Satyrer i Azshara, masse Fel og Runecloth der.. 5422898[/snapback] versåsnill, misliker level 60's som ødelegger farmestedet til demonic runes Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Får vel starte på denne listen da: Toxic Horrors i felwood: Essence of water Ungoro crater: Living essences SM run m/ DE : Small radiant shards/Large glowing shards Timberpaw village i Felwood for runecloth Jadefire run for runecloth og felcloth. Tyr's hand: Money drops+ runecloth Winterspring Ghosts: Runecloth Deadwind pass: Ogres (takk til Chokke, hadde glemt den) De fleste av disse stedene har 5-10 personer der til enhver tid. Er altså på jakt etter nye steder med masse runecloth og penger. Endret 11. januar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Får vel starte på denne listen da: Toxic Horrors i felwood: Essence of water Ungoro crater: Living essences SM run m/ DE : Small radiant shards/Large glowing shards Timberpaw village i Felwood for runecloth Jadefire run for runecloth og felcloth. Tyr's hand: Money drops+ runecloth Winterspring Ghosts: Runecloth De fleste av disse stedene har 5-10 personer der til enhver tid. Er altså på jakt etter nye steder med masse runecloth og penger. 5422953[/snapback] ogres i deadwins pass passer ( ) vel bra? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hm. Deadwind ogres dropper ikke noe fantastisk med stæsj, det er hovedsakelig runecloth og vendortrash. Det er derimot svært lite folk der. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er poenget. Folk! Det er så sykt med folk alle steder.. Og nå går jo runecloth for 4g hver stack. Altså enda en grunn til å grinde i Deadwind pass hvis det altså viser seg at det ikke er folk der (som jeg fortsatt er litt skeptisk til). Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 De jeg har grindet med i Tyr´s Hand sier de helst vil holde på solo, i tilfelle et epic drop. Er det større sjanse for å snuble over epics i Tyr´s Hand enn andre plasser? Er det ikke sånn at disse er spredd på alle mobs, med unntak i instancer hvor de kommer hyppigere? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For og si det sånn.....Det er 0.000000000001 % sjangse at det dropper epic i Dun Morogh....Tyrs Hand kansje 0.1-1.0 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For og si det sånn.....Det er 0.000000000001 % sjangse at det dropper epic i Dun Morogh....Tyrs Hand kansje 0.1-1.0 5430729[/snapback] eller ikke, av den grunn at epics dropper fra mobs lvl 30+ (?) Kverrulant Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Får vel starte på denne listen da: Toxic Horrors i felwood: Essence of water Ungoro crater: Living essences SM run m/ DE : Small radiant shards/Large glowing shards Timberpaw village i Felwood for runecloth Jadefire run for runecloth og felcloth. Tyr's hand: Money drops+ runecloth Winterspring Ghosts: Runecloth Deadwind pass: Ogres (takk til Chokke, hadde glemt den) De fleste av disse stedene har 5-10 personer der til enhver tid. Er altså på jakt etter nye steder med masse runecloth og penger. 5422953[/snapback] Må da ha med Elemental Fire(1-2g) i Arathi Highlands, og Essence of Fire i Un'Goro(3-7g) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tja.. Problemet er at det alltid er den samme warlocken i Arathi High. som farmer disse. Sikkert en kineser. Tar DoTs på alle. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For og si det sånn.....Det er 0.000000000001 % sjangse at det dropper epic i Dun Morogh....Tyrs Hand kansje 0.1-1.0 5430729[/snapback] eller ikke, av den grunn at epics dropper fra mobs lvl 30+ (?) Kverrulant 5431325[/snapback] Ikke lvl 30 mobser i Dun Morogh, viss du ikke tenker på Gnomeregan..... Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Uanstt hva du gjør. og hva slags char. du starter _nå_ så velg skinnig.. startet en alt for noen dager siden og har allerede over 20g på den. pga. div. Lether går for mye sinnsykt mye penger nå pga. oppeninga av aq.. er lvl 16 på alt'en og selger light lether for 1,5g per stack. sånt blir man rik av i low lvl.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Litt ymse saker lagt til. Lenke til kommentar
Sheepslayer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nå har jeg ikke lest alle postene begynner å bli en lang tråd.. Så det var en som etterlyste AH priser! wow.allakhazam.com har logga AH priser hvis det ikke er noe på AH fra før å sammenligne med Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Og hvordan skal man tjene penger når man er på en server folk ikke betaler mer enn 7g for en Doombringer? Fyfaen som jeg angrer på at jeg starta på Moonglade, jævla drittserver, ingen har penger. Noen som har tips om en bra server å starta på? Ikke RP. Bare helt vanlig server med masse folk og mange norske. Bedre med full server og kø enn med low som Moonglade og ingen med penger og ingen mulighet for end game instances. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå