T homas Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 vet ikke om denne tråden fortsatt er aktiv men her kommer noen spørsmål: Hva er mobs? hva er sparegris-char? hva gjør man når man grinder? har spilt WoW i ca 10 dager og skjønner desverre lite av disse ordene Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 En mob - moben - mobs - mobsene Mob står for "mobile objekt", og brukes som et kallenavn på fiender. En sparegris-char er rett og slett bare en annen rollefigur du har, som du sender penger og ting til. Når man grinder dreper man fiender over lengre tid for å få experience, i motsetning til questing og muligens exploration. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf). Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf).Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. 5351413[/snapback] Devilsaur Leather Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har merket at det ligger mye penger i å soloe Lord Incendius i BRD med enchanting... dropper 2% ace of elementals også, selger for ~200g på serveren vår. det beste er at dette blir bedre i neste patch siden dem buffer dropraten på Ace.. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har merket at det ligger mye penger i å soloe Lord Incendius i BRD med enchanting... dropper 2% ace of elementals også, selger for ~200g på serveren vår. det beste er at dette blir bedre i neste patch siden dem buffer dropraten på Ace.. 5363460[/snapback] og da synker prisene Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf).Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. 5351413[/snapback] Err, må du ikke være level 40 for å bli artisan i en tradeskill? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Badlands+Elementals+AoE = ca 20 g i timen for meg. Dessverre selger ikke Deeprock Salt og Heavy Stone så bra her på Kul Tiras. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Slik tjener jeg penger: Karnsje litt dumt, men det funker fint for meg. jeg er noob da, spilt i under en 2 uker. Jeg miner i ironforge, ca 100 copper ore om ganger, så legger jeg ut Iron ore (10) for 45s Start og 50s buyout, etter ca 1t er alle disse solgt og 5g er inntjent, jeg bruker ca 30min på å mine 100copper ore utafor ironforge. Kom gjerne med komentarer på hvordan jeg kan tjene mere penger, jeg er lvl 21 mage, jeg har også 21 hunter 9 mage 14 warrior og 13 priest og 3 paladin, det er ikke lett og bestemme seg med en gang men mage er nok tingen for meg MVH martin Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf).Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. 5351413[/snapback] Err, må du ikke være level 40 for å bli artisan i en tradeskill? 5363901[/snapback] Du må være lvl35 for å bli artisan i en crafting skill, men gathering skills som skinning og mining har ikke level req. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Slik tjener jeg penger: Karnsje litt dumt, men det funker fint for meg. jeg er noob da, spilt i under en 2 uker. Jeg miner i ironforge, ca 100 copper ore om ganger, så legger jeg ut Iron ore (10) for 45s Start og 50s buyout, etter ca 1t er alle disse solgt og 5g er inntjent, jeg bruker ca 30min på å mine 100copper ore utafor ironforge. Kom gjerne med komentarer på hvordan jeg kan tjene mere penger, jeg er lvl 21 mage, jeg har også 21 hunter 9 mage 14 warrior og 13 priest og 3 paladin, det er ikke lett og bestemme seg med en gang men mage er nok tingen for meg MVH martin 5365495[/snapback] Tja, å selge copper er nok en grei måte å tjene penger på i lav level, men så trenger du jo heller ikke så mye penger. Du får nok til repairs og nye skills bare ved vanlig questing/grinding, og da har du jo gjerne litt til overs om det er noe spesielt du trenger. Du burde ikke kjøpe så voldsomt mye gear fra AH før du nærmer deg lvl60 egentlig, du bytter det ut så fort. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf).Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. 5351413[/snapback] Err, må du ikke være level 40 for å bli artisan i en tradeskill? 5363901[/snapback] Jeg trodde det var 35 for vanlige proffessions og 40 for secondary. Men det kan godt være at man ikke trenger en spesifikk level for gathering proffessions. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 "Skal stå i min stengte tråd Når jeg skulle kjøpe staven lånte jeg penger av guildlederen som bor 200 meter fra meg .Jeg vet jeg har mange poster om gull ,men det er det eneste jeg holder på med og all levlingen skjer kun med 1 lvl 60 om meg i lavinstanser. Og for de som sier 14 dager er lite fra 45 til 60 så kan jeg opplyse at jeg ER LVL 46 ikke 60. Og tilslutt jeg har aldri og kommer aldri til å kjøpe penger til wow. Ingen får en gang lov til å spille på min for å teste den, alt skal være meg og mitt på min karakter. Og hvorfor skriver dere at det IKKE er et våpen for druid på side 6-7? det står jo i en post langt fremme og i post en at jeg skal bruke den på KRIGEREN min. 5201499[/snapback] Jeg brukte da rundt 14 dager playtime fra 0->60 i følge Titan Panel... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg var en gang i Un'Goro Crater i level 25 som shaman (Ghost Wolf).Jeg hadde klart å fått 300 i skinning så jeg gikk bak en gruppe som heldigvis ikke hadde noen skinnere. Så startet jeg å skinne dinosauruser og andre monstere. Dinosaurusene ga noe spesielt, noe som var verdt mer enn Rugged Leather, husker ikke helt hva det var. Solgte alt på auksjonen etterpå og tjente MASSE penger. 25 herlige gull. 5351413[/snapback] Err, må du ikke være level 40 for å bli artisan i en tradeskill? 5363901[/snapback] Nei, det er ikke riktig. Gathering evner krever ikke annet enn penger og høy nok skinning evne. Hvis dere tenker dere om så har du sikkert kjøpt expert skinning før level 20. Hvis dere vil ha bevis så får dere disse to lenkene http://www.wowwiki.com/Skinning http://www.wowwiki.com/Leatherworking Jeg husker at jeg hadde 225 i leatherworking i level 30 og irriterte meg over at jeg ikke kunne øke den før i level 35! Endret 2. januar 2006 av Camlon Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Å farme SM er jo ganske ok, tar ca 45 min og du tjener rundt 20 g. Noen ganger dropper det kanskje en bra BoE plate chest som du kan selge på ah for 15 g. ^^ Endret 6. januar 2006 av ctv Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 SM er jo blitt kraftig nerfa så kan ikke skjønne hva som er bra med det. Om du farmer "skikkelige" mobs har du sjansen for epixx, du får runecloth og 20g per time burde ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Psilocybe: Angående det du skrev til slutt om Mage, jeg har speccet mye fire og har Fireball som de to første talentsa (da frost/arcane ikke har noen spesielt bra spells i starten (arcane missile?)). Når burde jeg begynne å specce arcane eller frost som talent og hva burde jeg specce da? Fin guide ja . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Øhm, vel, hvis du er level 12, så er gjerne ikke denne guiden noe for deg helt ennå. Bruk gjerne fire frem til lvl20, og hopp så over til frost. Å bruke IAE for å knerte ting er ikke særlig aktuelt på lvl24, siden du må oppholde deg midt i en haug med mobs (og bli slått på). På lvl24 har du tilnærmet null helse og null armor. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Da kjørere jeg fire fram til level 20 og tar mer frost deretter. Blir nok level 20 imorgen. Hvilke frost talents burde jeg specce på etter level 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå