Edmund Blackadder Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Har funnet en lett grei måte å tjene raske penger på som rogue og enchanter. Bare stealth gjennom library (SM) og drep bossen.. Disenchant dropsene (et grønt og et blått drop). Det blir en Large glowing shard som selges for 2-4g på AH. og Vision dust som selges 10x for ca 1g. Bare stealth ut igjen og gjerne ta kister o.l for flere grønne ting å disenchante.. Du ser kistene enkelt og bevoktes bare av 2 eller 3. Sap en og drep de andre enkelt. Tjente 20g på en time uten noe særlig anstrengelse.. Det er dette som har funket best for meg selv om det sikkert finnes bedre måter men det var iallefall ikke så spesielt å gjøre. Få en kamerat til å resete instancen for deg. Gå ut, bli invitert av venn, gå inn i instance, han gjør deg til leader, du kicker han, og instancen er restartet og du kan drepe bossen igjen. Happy slaughtering. (funker vel også for druids med cat form) Endret 3. desember 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Veldig avhengig av serveren. Jeg tror ikke shards går for mer enn ~1g på Sylvanas, så der blir plutselig g/t mye mindre. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har gjort det samme og man trenger faktisk ikke ha stealth. Jeg som hunter klarte å gå til bossen uten å aggroe en eneste mob. trengte ikke bruke FD engang... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hurra, jeg har nå 100g i level 34, nesten kun på grunn av overprisa copper bars. Skinning/Mining. Skins selger ræv nå, men det tar seg vel opp. Har ikke spekulert noe på ah i det hele tatt. Kun farming. Btw: Tin bar sux, Iron rulz. Lenke til kommentar
argomara Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 jeg har gjort det samme og man trenger faktisk ikke ha stealth. Jeg som hunter klarte å gå til bossen uten å aggroe en eneste mob. trengte ikke bruke FD engang... 5249534[/snapback] Mye Feign death eller? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Han sa jo at han ikke brukte det.. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sm er drit, gjorde armory alene i dag og fikk 4g hos vendor etterpå Aldri igjen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Disenchant... får da ca 2g pr 5 min Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 er alchemy og herb , men når mana og helse er kjøpt tilbake er fortjenesten 0. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, SM er ikke noe å satse på etter graveyard-nerfen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Spøkelsene (fettered spirits, lvl30, non-elite) pleide å droppe 2-7s. Nå dropper de 0.5-2s. Med AoE-spells kan man fint ta 15-20 i slengen, og man kunne tjene 10+g per runde á 5 minutter. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 på lvl 60 ja, er bare 48 og leather jeg Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Finnes det egentlig noen steder der du kan grinde for deg selv, utenom Tyrs Hand? Har grindet endel spøkelser i WS, men stedet er ofte opptatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hearthglen i WPL er jo et alternativ. Mitt inntrykk er at det er omtrent tilsvarende mobs, men TH er langt mer opptatt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Digg å ha nesten 100g ETTER man har kjøpt mount og skills i level 40! Iron er jo verdt mer enn mithril, jo. Iron er en ren gullgruve. (Ja, jeg ser ironien i det utsagnet ) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Er det elite mobs i Hearthglen? Klarer å drepe mobsa i Tyrs Hand for meg selv, men da blir det veldig lite effektivt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Er et par frittstående, hele tårnet er fylt og noen i husene. Det er også store klynger med non-elites i landsbyen, møllen og gruven. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) flamekin imps i Burning stepps er omtrent som spøkelsene i SM graveyard, de har 1000hp og dropper 2-6s. Jeg tok 5 om gangen og mistet ca10-15%hp (som rogue) det sier kanskje litt om hvor høy dps de har Endret 22. desember 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Veldig avhengig av serveren. Jeg tror ikke shards går for mer enn ~1g på Sylvanas, så der blir plutselig g/t mye mindre. 5248359[/snapback] Samme med Small radiant shards? De selger for 3-5g her. Du får disse fra Herod drops i Armory så jeg har istedenfor library gått over til armory for mer g/pr time. Rekorden er vel rundt 40g på en time men da var jeg heldig med ingen andre shards på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå