Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull

Anbefalte innlegg

Har funnet en lett grei måte å tjene raske penger på som rogue og enchanter. Bare stealth gjennom library (SM) og drep bossen.. Disenchant dropsene (et grønt og et blått drop). Det blir en Large glowing shard som selges for 2-4g på AH. og Vision dust som selges 10x for ca 1g. Bare stealth ut igjen og gjerne ta kister o.l for flere grønne ting å disenchante.. Du ser kistene enkelt og bevoktes bare av 2 eller 3. Sap en og drep de andre enkelt. Tjente 20g på en time uten noe særlig anstrengelse.. Det er dette som har funket best for meg selv om det sikkert finnes bedre måter men det var iallefall ikke så spesielt å gjøre.

Få en kamerat til å resete instancen for deg. Gå ut, bli invitert av venn, gå inn i instance, han gjør deg til leader, du kicker han, og instancen er restartet og du kan drepe bossen igjen.

Happy slaughtering.

(funker vel også for druids med cat form)

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Veldig avhengig av serveren. Jeg tror ikke shards går for mer enn ~1g på Sylvanas, så der blir plutselig g/t mye mindre.

5248359[/snapback]

Samme med Small radiant shards? De selger for 3-5g her. Du får disse fra Herod drops i Armory så jeg har istedenfor library gått over til armory for mer g/pr time.

Rekorden er vel rundt 40g på en time men da var jeg heldig med ingen andre shards på AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...