GRendal Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Penger er raskest, pga etter rank 6 kan du bare øke en rank i uka. Samler sammen så mye runecloth jeg orker for å bli exalted i SW Betyr det selge til hvilken som helst vendor? (få opp ryktet) Rank 11 fra rank 0 vil ta min 6 uker om man starter på rank 0 og får rank 6 på en uke. 5233890[/snapback] en venn av meg ble rank 6-8 på en uke Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er ikke mobsa i tyr's hand rundt lvl 58 elite? Det er jammen ikke lett å farme på disse som helt ny lvl 60 warrior Jeg har ikke akkurat noe som helst av epic utstyr og begynner fort å ta skade når dem hamrer løs på meg. Regner med at jeg må kjøre full def stance mot dem..og sikkert benytte meg av last stand osv...ikke akkurat drømmefarmested:) Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 warrior klarerseg fint der. Sett dem ta 3 mobs samtidig Alle er ikke lvl 58. er noen lvl 53-54 lenger ned Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Riktig at en warrior kan ta 3 samtidig, men da har han også fult av epix som gamer73 sier han ikke har. Hvis du har brukbart gear går det greit å frame dere. Bare at du må spise/bandasje etter hver mob. Samt går det lengre tid enn hvis du hadde hatt en masse epix. Snakker av egen erfarlig(bare at jeg ikke har noen epix ennda). Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Når du har farmet i noen uker og har 3000g så kan man kjøpe denne i SW Krever lvl 60 Endret 1. desember 2005 av War Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvordan tjene gode penger as 300 Blacksmither? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) det går nesten ikke. Hybelboeren min er 60 kriger og blacksmith. Tjent 0g Min kriger er også det pga jeg må være det for å bruke visse våpen. Fortjeneste 0g. Er sikkert noen som klarer det,men det du trenger koster alltid mer en noen kjøper gjendstanden for. og iallefall blir ikke fortjenesten stor. Endret 1. desember 2005 av War Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 det går nesten ikke. Hybelboeren min er 60 kriger og blacksmith. Tjent 0g Min kriger er også det pga jeg må være det for å bruke visse våpen. Fortjeneste 0g. Er sikkert noen som klarer det,men det du trenger koster alltid mer en noen kjøper gjendstanden for. og iallefall blir ikke fortjenesten stor. 5238330[/snapback] Digg! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 En 60 warrior kan farme Tyrs naken me 1x worn dagger. Bare sats på de rundt inngangen, lvl52-56 ca tror jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) vet, vet om 2 som har lært seg noe annet for å tjene noe. Eneste fordel med blackS weapon- Er at man selv kan fikse seg de beste våpnene og man slipper å trade matrialer for 5000g til an annen. Og noen våpen trur jeg binder seg når du blir laget så man må være BS. Endret 1. desember 2005 av War Lenke til kommentar
different Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) vet, vet om 2 som har lært seg noe annet for å tjene noe.Eneste fordel med blackS weapon- Er at man selv kan fikse seg de beste våpnene og man slipper å trade matrialer for 5000g til an annen. Og noen våpen trur jeg binder seg når du blir laget så man må være BS. 5238360[/snapback] Vel, er du heldig og får kloa i Stronghold \ Lionheart recipe. Ja da blir du rik Endret 1. desember 2005 av emes Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Digg nok en gang.. Stronghold: 0,8 Droprate fra en flyvende tingeling i ZG Lionheart: Enda bedre.. 0,6 fra Azuregos. Tror jeg skifter profession igjen. Hadde Alch/herb, skiftet til mining/BS, nå skal BS vekk.. Har tenkt å tjene penger.. Hva skal det andre professionet være da hvis ikke BS? Da tenker jeg på skill 300. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Det er mye penger i alle crafting-professions, såfremt du tar skrittet fullt ut og får faction hos alt som finnes. Crusader/+15 agi/+22 int-enchants gjør at du blir husket som enchanter, og du vil tjene mye mer bare på det. Kan du lage fancy BS-stuff, vil folk oppsøke deg med mats + X antall gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Psilocybe: At du tente 11g på 20min kan jeg ikke skjønne, jeg tente 3-4g på mye mer enn 20min der. (56 druid) Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Digg nok en gang..Stronghold: 0,8 Droprate fra en flyvende tingeling i ZG Lionheart: Enda bedre.. 0,6 fra Azuregos. Tror jeg skifter profession igjen. Hadde Alch/herb, skiftet til mining/BS, nå skal BS vekk.. Har tenkt å tjene penger.. Hva skal det andre professionet være da hvis ikke BS? Da tenker jeg på skill 300. 5238542[/snapback] Det er alchemy jeg tjener penger på men det krever ett stort nettverk og at folk kjøper av deg. Men om du ikke har det, så går mana og health potions unna på ah for 4-6g for 5 stk (og plukker du blomstene selv er det mest penger å hente) Vet noen om det finnes en addon for penger? Når man tjente dem , eller hva som går inn og ut? Jeg har mistet helt kontroll på hvor mye jeg kjøper for og fortjeneste på laging. Kanskje jeg må skrive mere ned. en annen ting acchemy er bra for er acanitebar transmute. Du får 5g hver gang og det kan gjøres hver 48ende time (gjelder alle transmute) Dvs garantert 110% 75 g i mnd uten at du behøver å gjøre annet enn å trade til det 2 ting, lage og trade tilbake 1 ting. (annenhver dag) Endret 1. desember 2005 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Psilocybe: At du tente 11g på 20min kan jeg ikke skjønne, jeg tente 3-4g på mye mer enn 20min der. (56 druid) 5239279[/snapback] Hehe. Hvor lang tid bruker du på en gjennomsnittlig rock elemental? Jeg har også mining, og i Badlands vrimler det med mithril. Litt penger kommer derfra også. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg hadde skill 300 i alch/herb da.. Men jeg ble rett og slett lei og ville prøve noe nytt... Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Engineering er konge bra, lage sauer som går mot fienden og sprenger seg selv, lage mindkontroll så en fiende hjelper deg med å drepe i x sekunder. Om du møter en lvl 60 horde sammen med 5 lavere lvl horde så mindkontroller du 60in og dreper alle de andre sammen med han. Du kan lage en stein pet som du har ved din side i 10 min (som du kan repparere) og når de dør sammler du delene og lager han på nytt. Mye fett men ikke særlig pengemaskin da man må være Engineering for å kjøpe og bruke mye av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hehe. Hvor lang tid bruker du på en gjennomsnittlig rock elemental? Jeg har også mining, og i Badlands vrimler det med mithril. Litt penger kommer derfra også. 5-10sek? Puller også fra 30yd, så sparer litt tid på det. Endret 2. desember 2005 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå