cryZtal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg lurer på hvordan jeg skrur på Bluetooth på min bærbare PC slik at jeg kan overføre sanger til mobilen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, tror ikke man trenger å skru på bluetooth. Prøv å trykk på "Send som", og velg over bluetooth, det skal gå. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Prøv å se i kontrollpanelet om det er en egen bluetooth meny.. Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har sett, men det er ingen meny i kontrollpanelet. Noen som vet om jeg kan kjøpe et Bluetooth-adapter? Vil det fungere? Og hva koster det sånn ca.? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du har innebygd bluetooth på pc-en, så skal du kunne sende over filer. Du kan jo kanskje få en kamerat med peiling på bluetooth til å se på det. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Se i prisguiden her på amobil etter en bluetooth dongle/adapter Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei Du kan prøve å gå inn på enhetsbehandlig for å se hva som er på maskinen og eventuelt å aktivere bluetoot derfra Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Tusen takk for svar. Hvor finner jeg Enhetsbehandling? Har lett, men finner det ikke. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tusen takk for svar. Hvor finner jeg Enhetsbehandling? Har lett, men finner det ikke. Hei Gå innpå kontrollpanel>system,og da vil du finne enhetsbehandling ved å klikke på en de mulighetene du har øverst da på det vinduet som dukker da. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er du i det hele tatt sikker på at du har BT på din bærbare pc? Du kan også gi oss info om pcen, så hadde det blitt lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 eller kjøp en dongle på qxl, 149; Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Trodde alle bærbare pc'er hadde bluetooth, særlig når de er så nye som den jeg har. Men jeg har ei venninne som har bestilt bluetooth-adapter nå, så da får jeg ordnet det. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vel. Der tok du feil. Ikke alle nye bærbare kommer med bluetooth. Og ikke sier du så mye om hva slags pc du har heller. Så jeg tenker nok at du ikke har bluetooth i din bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå