SmyGen Skrevet 13. august 2002 Rapporter Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har et par med Samsung PC800 Rdram, og lurer på om det er mulig å overklokke disse til å kjøre på PC1066 hastighet. I så fall med hvilket hovedkort/oppsett. Jeg skal også ha nytt hovedkort. Hva bør jeg velge. Jeg har dette fra før: P4 2.4 (533) Nvidia GeForce 4 Ti 4600 2 x 256MB Samsung PC800 Rdram Hovedkortet må kunne sperre PCI frek. og være overklokkvennlig. Gjerne med RAID. Lenke til kommentar
zacon Skrevet 16. august 2002 Rapporter Del Skrevet 16. august 2002 Skal du låse pci/agp, må du ha et abit-kort. Disse er også overklokkningvennlige, men det eneste 478 socketskortet de har med rdram heter abit th7/th7-raid, og det har bare 400 mhz systembuss. :sad: Ja, det er leit. Abit har visst gitt opp rdramen. Enten må du klare deg med 400 mhz systembuss, ellers må du klare deg uten å låse agp/pci. Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 2. september 2002 Rapporter Del Skrevet 2. september 2002 Jeg har et Abit TH7-II Raid hk. Jeg er kjempefornøyd med det. Jeg har rdram pc800. Det kjører jeg på 500mhz. Har en NW cpu på 2GHz. Det er et kjempebra hk, synd at det ikke støtter 533System Data Bus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå