jib Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Now that you have found her Just put your arms around her Talk then of love and that soon You'll reach out and give her the moon We move from cold to colder So draw her near and hold her Weave moonlight into her hair Whisper you'll always be there Stroke away her sadness With a touch of moonlight madness A moon can be borrowed at will Yet come tomorrow it's still --- DIN PLASS I KØEN ER NÅ NUMMER... TRETTISEKS!! --- Now that you have found her .. etc etc --- DU RYKKER FRAMOVER I KØEN, TAKK FOR AT DU VENTER ca en time senere Hallo bla bla "Ja du må snakke med en tekniker" - Ven.. t! Stroke away her sadness With a touch of moonlight madness Lenke til kommentar
jib Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er nå nummer tre i kø nummer to :-) I mellomtiden har jeg programmert litt med python-ldap, spist den gode middagen til dama og sett på regnet ut vinduet. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Regner med det er netcom kundeservice? Evt, NGT, Telenor eller alle andre kundeservice det finnes? Lenke til kommentar
jib Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 NGT. De har hatt den samme sangen så lenge jeg kan huske. Iallefall helt siden jeg jobba der i 2001/2002. Ganske bra i begynnelsen, variert musikk .. men tilslutt kommer denne på repeat Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ja... da har trådstarter fått sagt sin mening, og forhåpentligvis fått svar. Så da stenger vi denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg