The Norwegian Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå liker jeg den sesam reklamen med det paret som ligger på gulvet. Kvinne: "Var det godt for deg og?" Mann: "Blablabla, den varmen du utstråler.." Kvinne: "VARMT? Jeg spurte om du syntes det var GODT! G O D T! Nå er det nok mambo jambo" eller noe... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Den der Hydro reklamen:P Raspeballer And legg the lefsa beside:P Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Polly peanut reklamen er morsom den. Forbryteren som bryter seg inn med brekkjern på en fest. Verten i godt humør og kanskje en smule brisen kommer inn i rommet der forbryteren står. Forbryteren som skal til å snikeseg ut av vinduet med Polly peanutene i den ene hånden og brekkjernet i den andre, blir stoppet av verten: "Nei nei nei! Det er da ikke vits å bryte opp pakken. Man bare løfter klaffen her når man skal spise, så lukker man den igjen når man er ferdig." :!: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Far, sønn og en kollega av faren sitter i samme bil: Far: "Sier et navn" (husker ikke hva han sier) Sønn: Er det han som ikke har baller til å ta egne avgjørelser? Det er kollegaen de snakker om :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Laban Seigmenn der vaktmesteren(eller noe lignende) befrir en dynge med seigmenn fra mikrobølgeovnen. 4844097[/snapback] word Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) De jeg kommer på nå: 1: "Han med bukseknappen som har spis godt i ferien" 2: "Fartsdump på Voss" 3: "Lotto-millionærer er ikke som andre millionærer: Han med den lille limousinen" 4: "Den tyske familien som er ute på kjøretur, og digger etter sangen med tekst "I wanna f**k ya in the ass; reklamefilm for engelskkurs" Endret 21. desember 2005 av anth Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Den der Hydro reklamen:P Raspeballer And legg the lefsa beside:P 5303848[/snapback] And a rømmegrøt kidsmenu. Genial reklame Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Eneste feilen i den reklamen er at amerikanere ikke ville uttalt "ø" på den måten. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg syntes posten reklamen er bra jeg, den nyeste: noen ganger sier du noe du ikke mener: "åh, takk akkurat det jeg ønska mwg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg syntes posten reklamen er bra jeg, den nyeste: noen ganger sier du noe du ikke mener: "åh, takk akkurat det jeg ønska mwg 5319705[/snapback] Hehe. Så den i dag også. Koslig reklame, men var det ikke reklame for Telenor? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 De jeg kommer på nå: 2: "Fartsdump på Voss" 5317607[/snapback] Kan huske den tor jeg.. Var det den med alle rånerne? mulig å få tak i den på en måte? Hvorfor gir ikke noen ut en dvd med "de beste reklamefilmene" og alle på den var best? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Appelsin'hud, å fysja meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå