Gå til innhold

Hva er den beste reklamefilmen du har sett?

mr. Zilter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si at reklamene som gir et intrykk på meg, er helt klart de som inneholder humor. Av slike er det en som popper inn i hodet mitt. Er vel en reklame for Rema(eller en annen butikk) om jeg ikke husker helt feil: Det er disse 'hybelrottene' som har klart å skifte bæreposene sine med noen andre 'skjeive' gutter. Når de ser hva som er oppi posen, finner de en tanga og noen sorter grønnsaker. Hybelfolka ser redd på hverandre før de begge begynner å skrike!

:!: Er like morsom hver gang! :!:

5227216[/snapback]

Ja, den er utrolig artig. Ler så sykt hardt når han ene homoen begynner å skrike. Han første skriker fra før, men så kommer han andre liksom "ueeæææaaaa!" :lol:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ja, den er utroli artig. Ler så sykt hardt når han ene homoen begynner å skrike. Han ene skriker fra før, men så kommer han andre liksom "ueeæææaaaa!" :lol:

5231952[/snapback]

Hehe. That's right. Legg merke til den ene homoen som holder chipsposen med bare 2 fingre mens han skriker. Etterhvert skifter han hånd for å vifte med den andre! Er så utrolig morsomt! :!:

Lenke til kommentar
fortiden liker jeg den sesam reklamen med han som spør om rasen til hunden

Mor hans? spørte eg om mor hans? eller morra di for den saks skyld?

:D

5247701[/snapback]

Huff, den synes jeg ikke er noe artig. For å være helt ærlig synes jeg den er drittdårlig! Den er bare så teit at det ikke blir noe artig. Den skal liksom være det, men blir bare latterlig dårlig (ikke "latterlig" sånn at man ler).

Menmen, det er nå min mening. Smaken er som baken. :)

Forøvrig liker jeg litt den der Gilde-reklamen med pølse-elskeren som har mareritt om en pølseløs verden. :p

Lenke til kommentar
Riesen reklamen slår jo alt. Husker at de "tilfeldige" forbipasserende sa noe som dette: "mmmmm den er veldig god og IKKE for søt!"... "Kan jeg få en til?" "...den smelter på tungen!"

Jeg skjønnte aldri om denne reklamen var ment seriøst eller ikke, jeg håper det  :p

I samme kategori finner man også "Chillit bang" eller hva det nå er, med han fyren som heter Anders Hansen. Den dårligste dubbingen jeg har hørt+ at han roper under hele reklamen: "SE HVOR RENT DET BLIR!! PÅ KUN 2 MINUTTER!" den mikrobølgeovna de vasker må ha blitt brukt til å sprenge en rotte i tror jeg..

5223626[/snapback]

:lol::lol:

Lenke til kommentar

Noen som husker Fanta-reklamen som ble vist på TV'en for en ganske god stund siden? Det var sånn at det var flere unge menn som sto nedenfor en husblokk, hvor det sto ei fin dame på balkongen til en av leilighetene. Hun hadde en boks Fanta, og slapp en dråpened på dem.

Denne reklamen er ikke så artig, poenget mitt med å si dette kommer nå:

Gullfisken parodierte på denne, hvor det sto noen gamle damer (tror de var gamle - var i allefall noen damer) som sto på bakken og en ung mann som sto på balkongen. Du ser liksom at han rister på arma si (slik som folk gjør når de... tilfredsstiller seg selv). Du kunne ikke se at hva han gjorde, for gelenderet dekket for. Plutselig ser du en grå-brun-hvit dråpe som spretter ned på en av damene. Da tenker man liksom "uææææ! han r*nka jo!". Så drar fyren liksom opp en milkshake-boks da. Denne "må" man jo riste, og det som er inni der har jo en slik farge. Var litt artig, den. :)

Lenke til kommentar

har litt fan av de Pepsi reklamene

*Don't worry thers no sugar*

den der apa styrer taxi'n er stilig og han som ruller ned den høye bygningen

men disse er reklamer Vi egentlig skulle ha:

http://www.stupidvideos.com/video/just_pla...Trunk_Monkey_4/

http://www.stupidvideos.com/video/just_pla...d/Trunk_Monkey/

http://www.stupidvideos.com/video/just_pla...Trunk_Monkey_2/

http://www.stupidvideos.com/video/just_pla...Trunk_Monkey_3/

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...