loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Liker OMO-reklamene jeg: "Oh man this just aint workin' out, you see, we're disco-snakes now....!" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Finn.no reklamene uber alles! Vet ikke om det var korrekt skrevet, men dere skjønner tegninga. Har du sett skiene? Nei, de har vi ikke sett. Har dere vunnet i lotto? Nei, vi har solgt playstasjonen din, og alle spillene. Hurra hurra! Jaja, her er det penger overalt. *Se rundt i stua* Har dere sett trommesettet mitt? Nei, det har vi ikke sett. G E N I A L T Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har dere sett trommesettet mitt? Nei, det har vi ikke sett. hahah. den er bra ja =D Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Den nye Bruk belte reklamen for Statens Vegvesen! (den med Golf cab'en som kjører i treet) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Liker OMO-reklamene jeg: "Oh man this just aint workin' out, you see, we're disco-snakes now....!" Den før var bedre... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Reklamen for dårlig ånde. en liten jente faller og begynner å gråte. så kommer en mann bort å spør om han skal blåse. jenta får panikk å løper alt hun har vekk. Så viser de en tannkremtube Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Det er en reklame for VW. En selvmordsbomber som kjører en polo, og stiller seg utenfor en kafe. BOOOOOOOOM. så er det bare vinduene som blir svarte innvendig og bilen er like hel... EDIT: Fant link Suicide Bomber Endret 20. september 2005 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 det er ingen som slår en sånn snus reklame jeg har på pcen, hvor de headbanger til i wanna rock.en til som er fet er soesman language instute sin reklame med outhere brothers sin "I wanna fuck you in the ass" sang. sorry, hakke link, lasta de ned på DC++ En anne ganske kul er toyota sin banna reklame. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg elsker Nidar's julemarsipan reklame. Spillt inn på Røros/Tolga, det blir ikke jul uten!! Noen som har den forresten? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Finn.no reklamene uber alles! Vet ikke om det var korrekt skrevet, men dere skjønner tegninga. Har du sett skiene? Nei, de har vi ikke sett. Har dere vunnet i lotto? Nei, vi har solgt playstasjonen din, og alle spillene. Hurra hurra! Jaja, her er det penger overalt. *Se rundt i stua* Har dere sett trommesettet mitt? Nei, det har vi ikke sett. G E N I A L T 4873455[/snapback] Reklamen for dårlig ånde. en liten jente faller og begynner å gråte. så kommer en mann bort å spør om han skal blåse. jenta får panikk å løper alt hun har vekk. Så viser de en tannkremtube 4874771[/snapback] Det er nok favorittene! Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Riesen reklamen slår jo alt. Husker at de "tilfeldige" forbipasserende sa noe som dette: "mmmmm den er veldig god og IKKE for søt!"... "Kan jeg få en til?" "...den smelter på tungen!" Jeg skjønnte aldri om denne reklamen var ment seriøst eller ikke, jeg håper det I samme kategori finner man også "Chillit bang" eller hva det nå er, med han fyren som heter Anders Hansen. Den dårligste dubbingen jeg har hørt+ at han roper under hele reklamen: "SE HVOR RENT DET BLIR!! PÅ KUN 2 MINUTTER!" den mikrobølgeovna de vasker må ha blitt brukt til å sprenge en rotte i tror jeg.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Telenor sine reklamer er det veldig klasse over. De er ikke morsomme eller noe, de er bare veldig gode kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 min favoritt er en OMO reklame dette er en gammel reklame hvor en fyr ringte inn til OMO hjelpetelefon eller noe sånt. så spør han om en flekk osv.. for de som kanskje husker den så vet dere hva den handler om Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Den du tenker på er nok bare parodien laget til gullfisken. Den orginale reklamen for OMO direkte er kjedelig, men gullfiskens HOMO direkte er... ikke kjedelig på samme måte. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg elsker Nidar's julemarsipan reklame. Spillt inn på Røros/Tolga, det blir ikke jul uten!! Noen som har den forresten? 5222721[/snapback] Han får et eple i stedet for marsipan gris vet dere, å så ser alle dumt på han som er så glad og tror han har kjøpt en fin premie til den som får mandelen. Ingen som har den? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Synes denne er ganske morsom, jeg! Tror ikke den har gått på TV, men det er nå en reklame likevel! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Doffen har dæva =( Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Må si at reklamene som gir et intrykk på meg, er helt klart de som inneholder humor. Av slike er det en som popper inn i hodet mitt. Er vel en reklame for Rema(eller en annen butikk) om jeg ikke husker helt feil: Det er disse 'hybelrottene' som har klart å skifte bæreposene sine med noen andre 'skjeive' gutter. Når de ser hva som er oppi posen, finner de en tanga og noen sorter grønnsaker. Hybelfolka ser redd på hverandre før de begge begynner å skrike! :!: Er like morsom hver gang! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Reklamen "Priceless Blowjob" er noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Den ligger bla. på DC++ diverse steder. Vet aldri om den ble sendt på tv, men den er et lite mesterstykke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Reklamen "Priceless Blowjob" er noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Den ligger bla. på DC++ diverse steder. Vet aldri om den ble sendt på tv, men den er et lite mesterstykke 5230595[/snapback] Knowing that your girlfriends dad has a great sense of humour... PRICELESS. Eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå