mr. Zilter Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hva er den beste reklamefilmen du har sett? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Den nye Djuice-reklamen da den fronter favorittsangen min. Np: David Hasselhoff - I've been looking for freedom Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ''har dere vinni i lotto eller?'' ''ja'' ''nei,vi har solgt playstation din,og alle spillene selfølgelig,hura,hura'' :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) På en eldgammel vhs som jeg har liggende på loftet et sted er det en film for radiorør som er utrolig artig. Det er en tegnefilm med no festelig musikk til. Greier ikke helt forklare reklamen, men i korte trekk går det ut på at alle de gamle, slitte radiorørene halter ut av radioer over alt for å bli erstattet av nye. Hadde den sangen på hjernen i nesten et år etterpå (seriøst!), ikke slik at jeg gikk å sang på den, men slik at jeg husket melodien.. PS: kom faktisk på melodien igjen nå som jeg skrev dette Endret 14. september 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Finn-reklamene er jo best! Også den nye, Gilde er det vel.. "Pøsle?" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Laban Seigmenn der vaktmesteren(eller noe lignende) befrir en dynge med seigmenn fra mikrobølgeovnen. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 NEi må du reise å ryke.....E DU RANVÆRING? telenor elns Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ''har dere vinni i lotto eller?'' ''ja'' ''nei,vi har solgt playstation din,og alle spillene selfølgelig,hura,hura'' :!: :!: :!: Ja den er best :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 NEi må du reise å ryke.....E DU RANVÆRING? telenor elns nei fy flate,han karen er ekkel ass..han på tlf.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ''har dere vinni i lotto eller?'' ''ja'' ''nei,vi har solgt playstation din,og alle spillene selfølgelig,hura,hura'' :!: :!: :!: Eller Play Stasjon som det står i annonsen der Jeg digger den Notar-reklamen jeg Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 En av reklamene laget spesielt for SuperBowl XXXIX. En mann lager spaghettisaus på kjøkkenet. Katten ser på. Katten vil bevege på seg, og klarer å velte pannen med spaghetti-saus. Mannen blir sur, og tar tak i halen til katten. Spaghettisaus overalt, inkl. katten. Han holder katten opp foran seg, og akkurat da kommer konen inn døren. Alt er ikke som man med en gang tror. Husker ikke hva reklamen var for, men god var den. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Den med to menn som ser om de finner kims posen i handleposen og finner grønnsaker :!: aaaaaaaaaahhhhhhh Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Min favoritt er da den gode gamle Rema 1000 reklamen: "Er det pule du mener, mamma?" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 En av reklamene laget spesielt for SuperBowl XXXIX. En mann lager spaghettisaus på kjøkkenet. Katten ser på. Katten vil bevege på seg, og klarer å velte pannen med spaghetti-saus. Mannen blir sur, og tar tak i halen til katten. Spaghettisaus overalt, inkl. katten. Han holder katten opp foran seg, og akkurat da kommer konen inn døren. Alt er ikke som man med en gang tror. Husker ikke hva reklamen var for, men god var den. Det var vel en vanlig reklame? Husker reklamen veldig godt, men ble den sendt under Superbowl? Men den er veldig bra, ja. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Den med to menn som ser om de finner kims posen i handleposen og finner grønnsaker :!: aaaaaaaaaahhhhhhh :!: :!: den er bra... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 David Hasselhoff - I've been looking for freedom OH, han er 150% sjef! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Norsk tipping og Tufte IL... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 VG-reklamene syns jeg er bra, både med nordlendingen i badstuen og den noe pinglete bikeren. "Blir det nåkke... rumpeldunk?" Konge! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 VG reklamene har tapt seg etter at de begynte med '' hva føler du nå?'' ... de er rett og slett råtne...de har muligens lagt lista for høyt,med tanke på de tidligere knall bra reklamene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg liker den reklamen for en tannkrem. Der hun jenta faller og slår seg og så kommer pappa og spør om han skal blåse, men da løper jenta for pappa har dårlig ånde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå