Håvard Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hallo. Jeg bruker nå RealPlayer, som følger med SuSE, og er ikke helt fornøyd med den. Den leser av musikk fra NTFS partisjonene, og det er viktig, men jeg lurer på om det er noen andre mediaplayere der ute som anbefales? Kriteriet er at jeg kan spille av musikken som ligger på ntfs partisjonene. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg anbefaler VLC. Dette bruker jeg selv og er ganske bra program. Jeg tror faktisk det skal klare de fleste filtypene. Jeg bruker dette selv når jeg kjører en film fra en NTFS USB disk Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Link? Gidder ikke å google Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Feil Endret 14. september 2005 av Barkster Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Den var til windows.. Men uansett... fant den jeg.. Men klarer ikke å instalere den.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Huff.Feil igjen Endret 14. september 2005 av Barkster Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 gjør dette: gå inn i terminal som root. skriv apt-get update skriv apt-get install vlc da burde det funke. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 http://downloads.videolan.org/pub/videolan...x/vlc-0.8.2.dmgPrøv denne Troller du? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, her var det mye rart. Dette er ikke en debianmaskin, og støtter ikke apt helt av seg selv, og det å anbefale det er ikke helt bra. Barkster linker til en .dmg fil som er til Mac. Hva med mplayer? Søk etter packman+yast i en søkemotor, så finner du nok informasjon om både codecs og andre ting. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Trur han er ute etter ein musikkavspelar, og då er ikkje MPlayer tingen. Legg inn XMMS, eller amaroK. Trudde amaroK låg inne frå før btw. Ellers legg dei inn med YAST. Endret 14. september 2005 av objorkum Lenke til kommentar
olear Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Trur han er ute etter ein musikkavspelar, og då er ikkje MPlayer tingen. Dette kan diskuteres, bruker selv MPlayer til video/musikk (finnes mange forskjellge frontends). Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Trur han er ute etter ein musikkavspelar, og då er ikkje MPlayer tingen. Legg inn XMMS, eller amaroK. Trudde amaroK låg inne frå før btw. Ellers legg dei inn med YAST. Ah, jeg leste bare "medieavspiller". Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 skal han bruke den BARE som musikkavspiller så anbefaler jeg XMMS. VIss han skal bruke den som både musikk- og videoavspiller så er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Trenger en videoavspiller også btw.. Der vet jeg VLC er et bra valg.. bruker den i windows.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 eller så har Gnome en som begynner å bli ganske koslig. Forutsetter at du er i stand til å finne codecs da (gstreamer). Totem heter den. forøvrig så har ikke "NTFS" noe å si for mediaspilleren. Det er kernelens problem. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 http://www.rhythmbox.org http://mplayerhq.hu Lenke til kommentar
robstr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har alltid brukt mplayer til video, noe jeg er fornøyd med. XMMS ligner veldig på winamp. så det kan du jo teste. Men personlig så liker jeg cplay, som er en tekst basert musikk avspiller Test ut et par å finn ut hva du selv liker Lenke til kommentar
Palme Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Har du peiling på om det går an å spille *.ogg i cplay? Eventuelt, hvordan man kan så cplay til å spille *.ogg? Endret 23. september 2005 av Lassie Lenke til kommentar
robstr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har faktisk aldri prøvd å spille *.ogg filer i cplay.. Men etter et lite søk så fant jeg ut at cplay skal støtte ogg filer helt perfekt.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mystisk.. Jeg har aldri fått det til.. Kanskje det er noe med maskinen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå