haavardbj Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Kommer med uansett jeg Så bare jeg ikke blir enda dårligere eller noe, så kommer det til og bli skikkelig flatfyll Endret 15. september 2005 av haavardbj Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Håper virkelig at jeg kommer med Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle... Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv. Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut! Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk... Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)? Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. Mobb! frys ut helt! da holder han kjeft! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er vel bare ä srite lang marsj i han og ikke bry seg?? Enten sä kommer han til ä la väre eller sä blir han mere intens, og da er det bare ä irettesette han när han blir sä närgäende at folk skjönner hvorfor du gjör det. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva om han så deler denne ølen ut til mange andre? blir vel et eneste stort dassparty til slutt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Lat som om du er homo, overbevis ham om at han er homo, avslør deg i siste sekund og si at du er bi og heller har lyst på "birgitte" i dag Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Lat som om du er homo, overbevis ham om at han er homo, avslør deg i siste sekund og si at du er bi og heller har lyst på "birgitte" i dag lol....................endags hetro -> gay->bi->hetro Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Lat som om du er homo, overbevis ham om at han er homo, avslør deg i siste sekund og si at du er bi og heller har lyst på "birgitte" i dag lol....................endags hetro -> gay->bi->hetro mmm.. Glemte å ta med at "bigtitte" som du har fiksa alt med på forhånd, skal du si var så bra at du bestemmer deg for å være hetro for alltid, mens den satkkars homsebomsen kan leve i evig pine. Så spre ryktet om at han er homo/kanskje sette inn i avis. (hmm..retskriving ikke lett i dag.. :p) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sånn at hver gang han prøver seg på å drite ut oss, driter vi ut han... Men vis dere gir han avføringsmiddel driter han seg ivertfall ut. I buksen Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den avføringsmiddel-metoden kjenner jeg til. Den fungerer helt utmerket men bare pass på at ingen andre får i seg det avføringsmiddelet. Da kan du bli garantert hevnaksjon mot deg selv, og det vil absolutt ikke være noe moro Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle... Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv. Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut! Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk... Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)? Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. Oj! Hva er det dere tenker på! (evt. med...) På meg så virker det som om denne personen er deluxe usikker på seg selv. Du sier selv at han ikke er noen stor bølle, akkurat, men heller en skikkelig pingle. Jeg tror han oppfører seg slik fordi han må kompansere usikkerheten sin med å virke overlegen og kul. Da er det typisk å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Kanskje det denne personen trenger ikke er å bli (mer?) mobbet, men heller en venn! Det han ihvertfall trenger, er at noen kommer til ham som en venn, og sier til han på en ordentlig måte at han må endre oppførselen sin. Hvis så flere tar seg bryet med dette, på en ordentlig måte, så vil det bli en endring. Kanskje dere oppdager at han egentlig ikke var så værst, når han bare opplevde å bli godtatt som den han var? Selv ble jeg mobbet gjennom barne og -ungdomsskolen, både fordi jeg var liten og veik (lett offer) og fordi jeg var lærerunge. Jeg unner ingen det helvetet det er å gå igjennom mobbing. Jeg hadde en kamerat som tok livet sitt i 1.gym på vgs. Han hadde også blitt utsatt for mobbing på ungdomsskolen. Man kan si han "fortjente det", fordi han kunne oppføre seg noenlunde likt med den personen du beskriver. En dag tok klassen hans "hevn" med å stille seg rundt han i ring. De gav han ett eller flere slag hver. Prøv å tenke deg hvordan det oppleves av en som allerede føler seg utenfor.. Bak fasaden var det en usikker, kortvokst gutt som hadde astma og en anelse mørkere hudfarge enn oss andre. (Mor var fra Chile, og bodde ikke hjemme...) For å dekke over alt mindreverd og følelse av å være forkastet, så ikledde han seg et røft ytre og et rappkjeftet image. Jeg var vel en av få som fikk et glimt av hans "skjøre side". Så IKKE LØS PROBLEMET MED MOBBING ! Snakk til han på en ordentlig måte i stedet, og vær en venn! Husk - det er de som minst fortjener kjærlighet som trenger det mest. Fortsatt god helg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Satan, du sa noe der som jeg aldri har tenkt over før, hilram. Kloke ord! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 mm............... Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Der har du en som har peiling... Bra sagt.. Fikk meg til å tenke... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Kom med jeg Og det var sinnsykt moro.. Men jeg så deg ikke der Hein? Hvorfor var du ikke der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sa ikke at jeg skulle komme heller /me var megasliten og trøtt i går. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Slå han bevisstløs, tape fast munnen hans rundt eksosanlegget på en bil (gjerne din egen), vent til han våker og ta han med på en liten kjøretur. Ps. Damene liker denne skikkelige manndige fremgangsmåten, så ikke bare tar du hevn med denne, du får massevis av damer også... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hehe, han har gitt seg nå da.... Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hadde bare oversett han helt! Spør noen jenter i kassen din om best mulig måte å fryse han ut på... Er det noe jenter kan så er det akkurat det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Post hva som skjedde etterpå da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå