Haraldson Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er en jævel til å grave. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Fortelle hvordan? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noen yrkeshemmeligheter må vel en stakkar få lov til å ha? Neida, ganske simpelt når mail-adr. di står i profilen, og du har en profil på members.msn.com Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, da så.... Uff, kommer til å føle meg nervøs nå de neste terrordagene Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle... Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv. Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut! Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk... Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)? Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. mening nr1 : bank driten ut av han eller mening n2 : få driten ut av han Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle... Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv. Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut! Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk... Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)? Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. mening nr1 : bank driten ut av han eller mening n2 : få driten ut av han Har egentlig funnet ut at det blir bare teit å gjøre noe tilbake mot han... Hehe, men takk for tipset Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bli venner med fyr'n. Venner får man aldri nok av! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 LarsP, du er helten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 LarsP, du er helten Nei, det er Lynn S. Ludwig som er det! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er jo ikke akkuratt uvenner med han. Han er bare en irriterende venn! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er jo ikke akkuratt uvenner med han.Han er bare en irriterende venn! da ber du han holde kjeft og ta et kurs i respekt for andre mennesker Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er jo ikke akkuratt uvenner med han.Han er bare en irriterende venn! da ber du han holde kjeft og ta et kurs i respekt for andre mennesker Perfekt Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Si til han at du er homo og hvis han er frekk mot deg igjen så kommer du til å klå på'n.. Nuss litt til han i timen osv da vettu.. Jeg personlig hadde tatt tak i han og kjørt han opp i veggen, og sagt til han : nå får du faen meg skjerpe deg ! Det er ingen her som gidder å høre på det forbanna pisse ditt lenger.. Hold kjeft og voks opp.! Jeg tror at styrke blandet med fornuft og kloke ord er det beste midlet mot sånne folk. Det ligger det respekt i Endret 14. september 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Men siden du nå har avslørt din identitet.. Pass GODT på øl'et ditt på votnehall da Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Men siden du nå har avslørt din identitet.. Pass GODT på øl'et ditt på votnehall da Skal du gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hehe, han kommer vel bort i fylla og skal ha mer - av deg, på din regning Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Han vet vel ikke hvem jeg er.. Er vel bare du Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hehe, han kommer vel bort i fylla og skal ha mer - av deg, på din regning Hvem er det som ikke skal ha mer når de har gått tomme? Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ikeesant Nei... men en av di som arrangerer er jo russ da Så egentlig så er det en fin kveld å terrorere litt på Neira.. Blir vel uansett så full att jeg ikke tenker stort på det Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hmm, dette er HVIS jeg kommer med da.. Drikker forresten ikke øl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå