Håvard Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hallo. Jeg har et lite problem i SuSE. Jeg tror jeg har instalert Nvidia driveren til skjermkortet mitt (GeForce 6600gt). Men etter et par minutter så forsvinner bakgrunden, og det kommer mange rare farger på skjermen i stede. Etter en restart funker det fint igjen et par minutter. (ca. 10 tror jeg) Jeg har prøvd å instalere driveren på nytt nå, så vi får se hva som skjer. Hva tror dere feilen er? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Får fortsatt ikke til det problemet... *Hjelp* Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Prøve en nyere/eldre versjon av driveren (sikkert en bug i den du bruker). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Nå skjedde det igjen Ser så vidt hva jeg skriver... Jeg har brukt den driveren som lå inne i YaST2.. Skal prøve den som ligger på nvidia sine sider etter en rask restart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå