Larsy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hva i huleste skal jeg gjøre med det jeg aner absolutt ingen ting om motor, og skal faktisk inrømme at jeg ikke vet hvor forgasseren er engang! :unsure: Noen som kunne prøvd å forklare meg hvor forgasseren er, og hvordan rense den for rusk? gjelder en atv, men det er dere her inne som som oftest kan slike ting. hadde vært kjempe bra -Lars Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) tror du får mer hjelp under mc iogmed at der en 'mc' relatert ting Følg gasswire'n så finner du forgasseren.. gasswire'n er den som går ut av gasshandtaket/knappen og ned til forgasseren. Følg bensins slanger og/eller gassewire'n så kommer du til forgasseren Står enplass rundt blokka(selve motoren)... EDIT: men du..... du kjenner sikkert noen som kan skru ? få de til å hjelpe til så du ikke klurer til noe, vet hvordan det er å klure til ting Får du enda mer dritt inn i motoren og sylinderen er du solgt, da må du dele motoren eller ta av sylinderen og rense den også. Ikke for å skremme deg eller noe, men kan jo altids prøve.. øv deg på en gressklipper Hvis du kjører en time fra haugesund så kan jeg sikkert hjelpe til.. men som sagt, spør noen du kjenner, slekt/venner/skole kammerater etc. Mvh Espen Endret 14. september 2005 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå