charlie di meola Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er det vanlig praksis hos netshop å selge angrerett varer som nye? Lenke til kommentar
Killer_Dementia Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Litt sjokolade løser alle problemer Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er det vanlig praksis hos netshop å selge angrerett varer som nye? Det er vel det som er vanligst, men som OC-Freak sier, så er ikke det en praksis som jeg støtter eller forstår at en IT-butikk med såpass kunnskaper som Nettshop faktisk fører. For det første vet du ikke hvilke tullinger som har "lekt" med kortet eller hvorfor de har sendt det inn. Jeg ser for meg at enkelte er ganske uforsiktige og kanskje utnytter angrefristen dersom de har påført kortet ett "statisk støt". Slike deler trenger ikke nødvendigvis å være åpenbart defekt(dvs de funker), men det betyr ikke at f.eks skjermkortet i denne sammenheng ikke er skadd. Nå er det heller ikke sikkert at kortet har vært utav posen. Uansett vil jeg si at en sjokolade var billig betalingsmåte, sjokoholiker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er det vanlig praksis hos netshop å selge angrerett varer som nye? Vel dette kortet var jo på tilbud da, årsaken til at det var på tilbud kunne jo vere at det var åpnet og testet Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Nja, det var ikke ett enkelt kort på tilbud - det var en del av ukens tilbud. Forøvrig viser det seg at netshop selv ikke mente en enkel lionsjokolade var nok, og ga meg enda en dings i bonus - nøyaktig hva betrakter jeg som en sak mellom meg og netshop. Menneh, sjokolade og en dings goes a long way; kan da ikke bare være meg som med glede husker lionsjokolade i noen av forsendingene til netshop tidligere? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nå har aldri jeg gjort dette, men det er sikkert mange som utnytter f.eks. Elkjøps 30 dagers garanti. Det er jo lett å beholde f.eks. en 19" LCD skjerm eller noe annet du har lyst på til det har gått 29 dager og så levere det tilbake. For så å håpe at det blir lagt ut som B vare eller nedsatt pris. Deretter får de en kamerat til å kjøpe det tilbake for seg. Du trenger jo ingen grunn for å benytte angrefristen. Selv kjøpte jeg en Acer 19" LCD for nærmere et år siden. Jeg fant raskt ut at jeg syntes 6.000kr var for mye for den skjermen, men returnerte den selsagt ikke før etter 29 dager. (nei jeg undersøkte ikke om den kom med nedsatt pris senere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå