DFLW Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Er dette bra plater eller er det bare å kjøpe billigst mulig? Hva anbefaler dere? Plate-kupp Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 De er helt ok. Det finnes bedre, og det finnes værre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Liker ikke plater som er planke på toppen! Lager så lett fingermerker når man tar på dem! Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Viste ikke at de var blanke, hvordan ser man om de har label eller ikke? Hvilke cd-r plater vil dere anbefale, som har label og kommer i enten slim eller vanlig cd-cover? Pris mellom 5kr. og 10kr. stk. (Har bare x4 brenner.) Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Blanke CD'er er jo helt ultimate for CD-Labels da! Jeg laster ned masse filmer og brenner dem etterpå. Da laster jeg ned Cover på cdcovers.cc og Printer ut Cover og Inlay til mitt Slim Cover og etterpå setter jeg på passende CDLABEL til samlinga mi! Det ser dritfett ut hvis man har en sammling på 80 Filmer med Cover og CDLabel! Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Limited Edition My Ass . Mye bedre å kjøpe spindler med 50stk IMHO, det er ukritisk hvilket merke du bruker til de fleste applikasjoner - inkludert audio - så lenge du unngår feilbrenning/korrupsjon av data. Klarer platene det, er de gode nok. Utrolig hva slags triks man bruker for å skvise folk for mer penger. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Mmore går for å være bra plater. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Spindel er jo skikkelig fattig da! Da har du 50 Cd'er som ligger og slenger rundt om kring da! Slim Cover er definitivt BEST! ja, MMore er bra CD'er(dyre er de også) Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Åssen vet dere at dem er blanke? tenkte å kjøpe men jeg vil ikke ha blanke - har noen basf cd'er, dem har starta å lage blanke og bem ser ikke ut etter jeg tar på dem.. bryr meg egentlig lite.. men er dem blanke? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: aNti hero skrev (2002-08-14 13:39):Åssen vet dere at dem er blanke?tenkte å kjøpe men jeg vil ikke ha blanke - har noen basf cd'er, dem har starta å lage blanke og bem ser ikke ut etter jeg tar på dem.. bryr meg egentlig lite.. men er dem blanke? jeg har sett dem! Skuffende er at også verbatim 40x'ene er blanke oppå, husker 16x versjonen, de var hvite, det var gode tider! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Nå har du røyka sokkene dine litt for mye, de nye 40x verbatimene er helt hvite. Lenke til kommentar
krenshar Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hvilken 40x cder anbefales til meg: Har 40x/10x/40x brenner. Skal kjøpe rundt 50 stk, halvparten skal brukes til Audio, andre halvparten data. Jeg har 50 stk labels her, men mangler cdene, de bør ikke koste mer en 5 kr pr stykk(alt i alt). Vet noen hvor jeg kan kjøpe label-klemme(til å ta på dem på). Jeg har også brukt www.cd-covers.com som er en side som linker til flere sider som inneholder cd-labels, baksider og framsider og innhold. Men denne adressen har bare mange linker. Er litt i tvil om moderatorene liker dette.... Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hva ? Er 40x verbatimene blanke oppå ? Tragisk.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Passe bra kvalitet , du må selv avgjøre om du SLÅR TIL Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Seserr skrev (2002-08-14 14:18):Nå har du røyka sokkene dine litt for mye, de nye 40x verbatimene er helt hvite. Hvis du sender meg adressen din på en privat melding kan jeg sende en CD til deg i posten! De er blanke, og ikke hvite de jeg har, 40x verbatim fra databutikken.com/no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå