ssswopp Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 er det vanskelig å skjære et hull til et vindu i et kabinett??( kabinettet er standard packard bell) tenkte å sette inn dette vinduet.. men er det vanskelig å få skjært så det blir fint..?? får litt sånn angts når jeg skjærer på pcen.. er det så lett at til og med en amatør(meg ) kan klare det?? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vist du har en (dremel) og du tegner opp og måler opp riktig. Bruker god tid på det så skal du nok klare det. Selv om du ikke har gjort det før. Skal ikke være såå vanskelig. Har aldri prøvd selv men.. Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er lett. Det som er viktig er å være veldig nøye med oppmålingen før du begynner. Bruk gjerne maskeringstape, også merker du med en tynn tusj eller noe lignende. Da kan du rive vekk tapen og merke opp igjen uten stygge skrammer i kabinettet om du ikkje liker posisjonen. Så tar du en boremaskin og borer tett i tett med hull langs linjene på innsiden. Også bruker du en slipemaskin til å slipe opp imellom hullene. En Dremel er hendig, men ikkje særlig effektiv, vinkelsliper går fort, så kan du grade og finpusse med en Dremel. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 tuusen takk for 2 fornuftige svar.. skal gjøre det selv hvis jeg ikke finner noen andre til og gjøre det for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå