Larsy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hva i huleste skal jeg gjøre med det jeg aner absolutt ingen ting om motor, og skal faktisk inrømme at jeg ikke vet hvor forgasseren er engang! :unsure: Noen som kunne prøvd å forklare meg hvor forgasseren er, og hvordan rense den for rusk? hadde vært kjempe bra -Lars Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvordan rense en forgasser. Først, si hvordan moppe, er intr. ;D Skru av forgasseren og skru ut dysa og alt som er i den, og blås den og spyl den ned med vann og blås den med med noe som har trykk. Og sett den på igjen. Hvis den liksom dauer ut, så kan det også være plugghetta som ikke sitter skikkelig. Eller at det er dårlig kontakt. Send den på verksted , eller prøv og lær deg, folk på Hw hakke vondt av møkkete hender. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 er en ATV ettersom jeg har forstått Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Samma det vel... ;P Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 joda, men du skrev at du ville vite det Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hei, takk for svar. det er en atv ja, adly zi ATV lakkert sort. ser skikkelig fet ut spør du meg;) men, jeg har ikke renset forgasseren enda. men for to dager siden falt en del av forgasseren (en slags gummi rør dings fra forgasseren) som det rant bensin ut av når den lå på siden(mopeden altså), det var en del av et plast rør som det rant bensin ut av som sagt, og etter det har den fungert 100% :!: så det var litt rart må jeg si, men nå klarte jeg å ryke gass wiren da... jaja.. hva koster en gass wire egentlig? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tror den har sugd litt falsk luft vist bensinrøret var løst Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis du ikke vet hvor forgasseren er en gang så får du heller en som har litt peiling til og gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå